dankjewel voor jullie lieve reacties!! we kunnen het nog steeds niet geloven!! het is nog heeeeel pril en zijn nu 4 weken en 2 dagen zwanger morgen moet ik nog een keer bloed prikken en een afspraak maken voor onze eerste echo die zal plaats vinden over 2 weken zo spannend allemaal en nu afwachten of het er 1 of 2 zijn aangezien we een tp gehad hebben van 2 verse emmys. maar dat maakt ons allemaal niets uit we zijn nu al dolgelukkig!!! het liefs schreeuw ik het van de daken!!!!! hahaha
Hoe is het hier meiden? hier morgen 10 weken...betekent voor mij een 2e echo!!!! zal pas om 15:50 uur aan de beurt zijn, dus dat wordt een lange dag (moet wel werken dus dat scheelt iets hopelijk). Vind het nu toch wel weer spannend en eng worden. Ik weet wat er bij de 2e zwangerschap te zien was en ben echt beetje bang voor wat ik ga zien morgen...pff die onzekerheid ook!! Klachtjes zijn deze week flink afgenomen (alleen kokhalzen voor de MvM flessen...blijft een vreselijke lucht haha)...ik hoop dat het afnemen puur te maken heeft met het feit dat ik rond de 10 weken al zit...ach ja het zegt uiteindelijk toch niets....maar hoop ontzettend op goed nieuws morgen (en liefst ook veel levendige bewegingen op beeld ).
Ik ga voor je duimen.... Komt vast goed, maar snap je onzekerheid. Alle symptomen kunnen ook psychisch minder zijn Geniet morgen! Denk aan je
Ha meiden !!! Hier goed nieuws!!! In vergelijking met de 10 weken echo van vorige zwangerschap was deze echo een perfecte plaatje wat je zou verwachten bij 10 weken! Hartje gezien en gehoord. Het zwaaide even met een handje en meting kwam netjes uit op 10+1 weken. Heb ook geen beginnende verdikte nek kunnen ontdekken (wat ik dus de vorige keer wel al zag!). Deze echo gaf voor ons ook de doorslag om niet te kiezen voor de combinatietest (hadden namelijk onze twijfels). Pfff wat een ontzettende opluchting was deze echo en heb er nu ook meer vertrouwen in ! Mag 16 mei terug voor de beslissende 12 weken echo, spannend maar wie weet is 3x echt scheepsrecht .....pfff ben zo blij!
Ooooooh lieverd om fijn om te lezen!!!!!! Ooh dat doet me goed!! Och wat leuk wij hebben 16 mei onze eerste echo :-D ik zou zeggen ga nu eindelijk heerlijk genieten van jullie zwangerschap! Even een vraagje aan jullie allen ik bn nu net 5w2d zwanger en ik hb een buik alsof ik al 3 maanden ben is dat normaal? ?
Melisjuh ga je goed naar de wc? Kan je alles eten? Kan zijn dat je buik/darmen opgezet zijn. Trekt vanzelf wel iets bij hoor! Desstiiny wat goed van je! Super fijn en goed nieuws v voor jullie dus! Leuk weer baby spieken de 16e
Melisjuh, dat is wel normaal hoor! Paste na een paar weken al geen normale broeken meer. Bij mij begon dr misselijkheid ook met 6 weken, en was weer braaf weg met 12 weken.. Hopelijk bij jou ook! Destiiny, wat fijn dat de echo goed was en jullie er ook een goed gevoel bij hebben! Genieten nu dus! Clijntje hoe is het? Hier erg druk met lotte, ze heeft omtzettend last van krampjes en ze spuugde veel. U andere voeding en ze spuugt niet meer, gelukkig! Maar krampjes zijn nog steeds extreem, ze huilt echt de hele dag.. Zo zielig!
Jaaaaaaaaa ik ben trotse tante geworden van Joya mijn petekindje en wat is ze moooi en al n flinke bos haar! En heel bizar ze lijkt precies op mij toen ik nog baby was
Gefeliciteerd en wat leuk dat ze zoveel op jou lijkt toen je klein was !...lekker dubbel genieten nu !
Hoi dames, Hoe gaat het met de prille zwangerschappen En met de kleine uk Hier gaat het even wat minder..gister in het ziekenhuis geweest... Heb een blaasontsteking en zwangerschapsdiabetes. Dat betekent waarschijnlijk insuline spuiten en controle..de baby liep al iets voor in groei Ben er ff verdrietig om geweest...nu snel een afspraak in het ziekenhuis en dan kijken hoe we hier zo gezond mogelijk doorheen komen. Knuffel lieve dames!
He wat balen clijntje! Snap dat je daar wel even verdrietig om bent hoor! Hopelijk is de blaasontsteking snel over en kun je de diabetes snel onder controle hebben..
o wat naar Clijntje...gelukkig dat ze wel de middelen hebben om het onder controle te krijgen, maar het is wel eventjes slikken! Misschien een tip> drink regelmatig cranberry sap..helpt erg goed tegen blaasontstekingen (drink het nu zelf ook regelmatig om het zoveel mogelijk te voorkomen). dikke knuffel! hier trouwens rustig zn gangetje...streef momenteel erg naar moederdag, was namelijk 12 mei uitgerekend...voor mij is dat een mooie afsluitingsdag en hopelijk een mooie dag om het begin van dit nieuwe leventje. maandag lekker midweek naar centerparcs en dan donderdag 'even' heen en weer voor de termijnecho...hoop echt op goed nieuws, maar mn gevoel is tot nu toe steeds goed.
Hoi lieverd Ja we zijn gister geweest! :-D We zagen het hartje kloppen en t kleine mopje lag goed op schema Godzijdank 6 juni hebben we weer een echo