helaas al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door melisjuh, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    nee, ik heb altijd dezelfde gebruikt > van sensitive.
    Zit nu op dag 20 en heb inderdaad geklust ;)!
    Weetje ik zat nog eens te kijken, afgaande van mn cyclussen zou mn ei later moeten komen...misschien dat mijn lichaam me in de maling neemt ofzo en dat waarschijnlijk mn ei deze week pas gaat komen...óf er was een poging, maar is niet gelukt (omdat ik er misschien teveel mee bezig ben) en dat mn lichaam nu opnieuw gaat proberen.
    echt zo vervelend als je niet weet waar je aan toe bent, dat is net zo erg als je moet wachten haha ;)!

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hmmm..
    Ik ken dat gevoel, zo heb ik ook elke cyclus gezeten.
    Had de hele tijd het idee van 'ja, nu komt het' en dan toch niet.
    Ons lichaam kans ons behoorlijk voor de gek houden!
    Helaas, word afwachten voor je dus :(

3. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    gister weer bloed laten prikken en eindelijk er was een lichte stijging te zien in mijn waardes :D
    morgen weer bloed prikken hopelijk is de waarde dan goed en kunnen we verder met de onderzoeken

4. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hoi hoi ik kan me hier ook melden net wat bloedverlies dus word vast op naar ronde 19.. Snap het voor jullie nog erger is omdat ik al 2 kindjes heb maar ohhh wat is dit frusterend bij de andere 2 totaal geen moeite hoeven doen..hoop we toch echt snel zwanger zijn allemaal liefs

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ melisjuh : fijn dat de waardes omhoog zijn gegaan!
    Weet je welke onderzoeken je gaat krijgen?

@ welkom channie! Jeetje, jij bent ook lang bezig al :(
    Lijkt me inderdaad frustrerend dat het nu niet wil lukken terwijl het eerder geen probleem was!
    Zitten jullie al in een traject?

6. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Hoi dames @ kzh hb vandaag weer bloed laten prikken en weer waren ze gestegen. Krijg maandag een inwendige echo dan gaan ze kijke wanneer ongeveer de eisprong gaat plaats vinden op de dag van de ei moeten we klussen en binnen een uur terug naar ziekenhuis. Daar gaan ze dan kijke of er genoeg sperma in mijn baarmoeder terecht gekomen is. Verder moet ik het nog even afwachten. Hoe gaat t bij jou? Xx

7. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @ channie32 zijn ze doorgekomen? Hoop het niet voor je. Wel of geen kinderen het is en blijft vervelend voor iedereen die zolang probeert voor een kindje. Het is soms zo oneerlijk allemaal maar helaas hebben wij er niks over te zeggen. Alles gebeurt met een rede en daar hou ik me maar aan vast hoe moeilijk ik het er ook mee heb.

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ melisjuh: oja, jij moest ook samenlevingstest. Fijn dat clomid bij jou zn werk doet!

Gister een donkerdere streep bij ovutest gehad, en vruchtbaarsljm
    Vanochtend een temperatuurdip.
    Dus wij zijn flink aan de klus ;)

9. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @ kzh ik slik nog geen clomid ze wou eerst kijken hoe mijn lichaam het zonder doet. maar nu ze het aant volgen zijn valt het me wel op dat ik steeds een late eisprong heb! als dat al die keren zo is geweest, dan hebben wij er toch flink naast gezeten met klussen! maar goed wij zijn nu ook flink aan de klus haha
    ik zou zeggen zet uhm op en hou ons op de hoogte! ;) ik zit nu op dag 20 ik vermoed dat mijn ei in de loop van volgende week gaat komen anders had ik al eerder de echo gekregen denk ik zelf. op welke dag zit jij?

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik zit nu op dag 22.

Opzich is een late eisprong geen probleem, alleen Als je dat niet weet klus je te vroeg.
    Hopen dat het bij ons alle twee snel raak mag zijn!

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Melisjuh : hoe was de echo gister? Was je al dicht bij een eisprong?

En de andere meiden nog nieuws?

12. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @kzh nou heb gister geen leuk nieuws gekregen.... ik had zelf het gevoel de mijn ei afgelopen zaterdag geweest is, heb dit ook aangegeven bij mijn gynocoloog gister. zij vertelde mij gezien de waardes de de kans zeer klein was dat er een goede eisprong heeft plaats gevonden (als die al geweest is) maar het zag er ook niet goed uit de eicellen waren te klein om te springen. nou dit was dus helemaal niet wat ik verwacht had! flinke domper dus.... op de 10de dag van mijn volgende menstruatie gaan ze dus opnieuw beginnen met bloedprikken.wel heb ik vandaag last van bruine afscheiding maar alleen als ik veeg. hebben jullie enig idee wat dat kan zijn? normaal gesproken zou ik pas over een week ongesteld moeten worden.

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    He dat is ff balen zeg!
    Ik had dat vorige cyclus ook, zo frustrerend! Gewoon een "kans" weggegooit!
    Hopen dat volgende cyclus je meer gaat opleveren!

En dat andere dat weet ik niet, zelf nog nooit gehad.. Sorry!

14. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hoihoi,

Alweer een hele tijd geleden dat deze topic gestart is. Zie hem nu, daarom de reactie!
    Wij zijn bezig vanaf Januari 2011...heeeeeel constante ovulatie..onderzoeken al gehad in het ziekenhuis..kwam zo 123 niks uit..inmiddels 3 keer echt dat het langer duurde dan normaal..maar toch ongesteld uiteindelijk!
    Nu ben ik ff heel verdrietig op dit moment..
    Ik had deze keer ff hoop (geen idee waarom), maar het voelt nu dat het eraan gaat komen.
    Ik durf niet eens naar de drogist te gaan om een test te halen. Die teleurstelling wil ik gewoon even niet :(
    Sorry voor mijn geklaag, moet het even kwijt!

Liefs

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    vervelend dat het niet lukken wil clijn!
    en snap je angst wel :<
    is ook gewoon frustrerend als het niet lukken wil!

16. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen

Jij bent al verder zie ik?
    Zit je al in MMM?
    Het lukt bij jullie ook niet, of lees ik dat verkeerd uit je info?
    Succes

Groetjes,

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Wij hebben eerste onderzoeken gehad, bloedtesten en semenanalyse en hoop inwendige echo's
    proberen nu samenlevingstest, alleen werkt de clomid niet goed dus moet ik volgende ronde hogere dosis zodat ik hopelijk wel een eisprong krijg..
    nu heb ik toch een eisprong gekregen, alleen op natuurlijke manier.. en flink geklust en hopelijk is die clomid en een volgende ronde niet meer nodig!

18. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hoi Khz,

Spannende tijd dus!!
    Ik ga voor je duimen! Wie weet is het raak en kan het je allemaal gespaard blijven! Zou geweldig zijn!

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Let's hope so! zou het mooi vinden als het allemaal op een natuurlijke manier gaat..

wanneer is jou nod?

20. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Die was eergister..

Dat lijkt mij ook de mooiste manier, al twijfel ik er gewoon steeds meer aan dat het natuurlijk gaat worden..waarom weet ik niet.

Ik vond al die onderzoeken in het ziekenhuis niet zo fijn, maar als het voor het goede doel is, dan is dat geen probleem ;)

De wens is inmiddels zo groot..

Ik duim voor je!
    Wanneer is je NOD?

Deel Deze Pagina