helaas al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door melisjuh, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    bijzonder he destiny! :D geniet er van!

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Dames, hoe gaat het? :D

3. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    HAllootjes :D!

hier alles goed. Ben vandaag 24 weken zwanger :). aankomende dinsdag weer controle bij de VK.
    heb momenteel wel erg last van de warme dagen. voor iedereen is het niet te doen, maar als zwangere helemaal niet haha (daarbij begin ik ook al een aardig buikje te krijgen, dus dat werkt dan ook niet mee ;)).

hoe is het met jullie?

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Wat gaat net snel he destiny!
    Ja, ik was pril zwanger vorige zomer dus had niet zo'n last.. Maar lijkt me niks! Lekker koele plekjes opzoeken!

Hier gaat het goed! Nieuwe voeding doet echt wnderen.. Zijn heerlijk aan het genieten van ons gezinnetje!

5. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hoi meiden,

Moet je nagaan hoe ik mij voel hier.
    Pfff Nog 1 week vandaag en dat hebben weer 100% zeker onze kleine in onze handen.
    Het erge nu zijn de vreselijk hete dagen en het fijne binnen zitten want buiten word ik echt gek!

Goed te horen dat t goed gaat en je lekker kan genieten van je gezin kzh!
    Dat hadden jullie verdiend!!

Wat gaat de tijd snel he desstinny! Alweer over de helft!
    Fijn dat alles goed gaat!

Liefs vanuit hier!

6. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @kzh: Fijn dat de nieuwe voeding goed aanslaat, eindelijk dan toch het echt genieten begonnen met je gezin :)!

@clijntje: o meid, ja jij zit alweer aan het einde!..poeh en dan met die warmte. sterkte met de laatste loodjes en ben benieuwd welke van deze dagen het gaat worden dat jullie je kleine in je armen mogen gaan houden :D!

7. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Heey lieverds!!

Het is weer even een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen!
    Na een paar stress weken kan ik jullie melden dat hier nu alles goed gaat!

Wij hebben rond de 12 weken een combinatie test laten doen. Dat werd ons aangeraden omdat we ivf gedaan hadden. Nou de uitslag was niet goed. We hadden een verhoogd risico op een kindje met een afwijking. Nou dan staat je leven op zn kop want dat wil niemand horen! We konden kiezen of een vruchtwaterpunctie of de NIPT test dat is iets nieuws dan word er bloed geprikt bij de moeder en vanuit daar kunnen ze DNA vinden van de kleine.en zo zouden ze ons voor 99% kunnen vertelken of ons kindje gezond was ja of nee. We hbben gekozen voor deze test. Dit zou gebeuren in antwerpen. 2 weken later kregen we de uitslag dat de test mislukt was dus moesten we opnieuw bloed laten prikken wederom was de uitslag nu ook voor de 2de keer mislukt. Nou dan sta je te kijken want we zouden toch graag zeker willen weten of ons kindje gezond is. Na extra echos en onderzoeken bleek later dat wij in verwachting zijn geweest van een tweeling! Dit verklaart dus ook dat de combinatie test niet goed was en waardoor ook de NIPT test niet lukte. Nu blijkt dat er helemaal niks m8s is met onze zoon ja jullie lezen het goed wij krijgen een zoontje!! :-D en hij doet het hartstikke goed! Bn nu 23 weken zwanger. Over 2 weekjes vertrekken wij op vakantie naar mexico om even op te laden en een nieuwe start te maken want afgelopen weken waren niet makkelijk en die willen we ook gauw vergeten! En nu eindelijk genieten van alles! Maar vertel hoe gaat het met jullie???!!!

Dikke kus melis

8. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Melisjuh goed om dit te horen! Wat n goed nieuws!
    Gefeliciteerd een zoon!!! Leuk!
    T waren wel spannende tijden voor je zeg! Bah bah!
    Lekker genieten nu een heel fijne vakantie!

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Clijntje vergeet ff te melden dat ze een heel mooi dochtertje heeft gekregen ;)

En wat een gedoe melisjuh! "Gelukkig" dat het om een tweeling ging en je kindje gezond is.. Maar wel spijtig dat het andere ukkie hetniet heeft gered.

Maar wel even schrikken zeg.
    Leuk dat jullie een jochie krijgen!

10. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hahaha jaaaa natuurlijk!!!!!
    Dank je kzh!!

Wij hebben op 13 augustus een dochtertje gekregen!
    Na n mindere bevalling is ze er en...ze is zooo mooi!! :)

11. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @ clijntje wat geweldig!!! Van harte gefeliciteerd! Hoe heet ze
    En hoe voel je je nu en de kleine meid ik wil alles weten! Haha

12. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @clijntje: van harte gefeliciteerd nog met jullie dochtertje! ..hoe bevalt het mama zijn? :)

@melisjuh: ach jeetje meid! Wat een zenuwslopende tijd heb je achter de rug! Ene kant 'fijn' dat je kleine gezond is, maar wel met een trieste gedachte erachter :(!
    Hopelijk nu betere tijden tegemoet en dat je kan gaan genieten van dat wondertje in je buik!

@hier: tja intussen alweer in de 29e week van de zwangerschap!!..de weken zijn echt super snel gegaan na de 20 weken!
    Nog heel druk bezig met de babykamer..man man man wat een klus zeg om die meubeltjes te verven.
    Nog 2 weken en dan heerlijk vakantie inclusief mn verlof erachteraan! Begin nu echt af te tellen!
    Lichamelijk gaat het redelijk goed. Soms een wat mindere dag ertussen, maar ik mag het nog afkloppen!

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    hoe gaat het met de zwangere dames? :D

14. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Hier alles goed hoor :D!!...zit al bijna 3 weken thuis, want had nog geen zomervakantie gehad en precies daaraan vast kon ik mn verlof plakken, dus heb alle tijd voor de dingen die ik nog wil doen :)!
    Het kamertje is sinds deze week helemaal klaar, dat lucht op zeg :D.
    Lichamelijk mag ik ook niet klagen, slaap nog best goed, kan nog redelijk wat doen. Nu alleen nog de weekjes aftellen!
    O heb aankomende donderdag nog een groeiecho, dus ben benieuwd!

Hoe is het verder met jullie?

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh wat lekker, lang verlof! Lekker genieten en ontspannen nu!

Fijn dat je kamertje af is! foto? (a) :p

spannend! Nog maar 7 weekjes joh.. wat gaat de tijd snel! :D:D

Hier volgende week weer naar de gyn, we willen graag voor een tweede kindje gaan!
    Ik heb nog steeds geen eisprong, dus de HA heeft me gelijk een doorverwijzing gegeven..
    en met L. gaat het allemaal goed, ze doet het geweldig! :D

16. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Lieverds,

Hoe gaat het hier..wat super spannend Destiiny!!
    Ben echt extreem benieuwd hoe het gaat met je!!
    Ik denk aan je!

Spannend KZH!! Ook erg leuk..fijn dat de ha meteen wilt helpen en meedenken! Hoop dat het voor jullie ook weer snel raak mag zijn!

Melisjuh...alles goed bij jou!??

Ik denk veel aan jullie...maar krijg niet echt meer meldingen van hier :(

Het mama-zijn is zoooooo geweldig!! Echt HEERLIJK!!! ;) ookal is het soms ontzettend heftig en lastig!

Liefs

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Je moet wel even je banner veranderen clijntje, 47 weken zwangerschap.. Moet er niet aan denken haha

18. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    haha zal t ff doen :p thnxx

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ destiny : hoe was de groeiecho?

20. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    -hahahaha sorry Kzh, helaas kan ik nog geen foto's laten zien van het kamertje..maar zodra de kleine er is gaan ze zeker nog komen hoor :D!

-Fijn om te horen dat je zo geniet van het moederschap Clijntje! (en wat een leuke naam trouwens :D!)
    Ik geloof zeker dat het niet altijd even makkelijk is, maar ja opvoeden blijft denk altijd wel een uitdaging ;)!

-Hier is de groeiecho van de week goed gegaan :D!
    hij/zij ligt netjes naar beneden gericht en is bezig met indalen.
    Metingen kwamen ietsjes boven het gemiddelde uit, dus zal richting een 7 ponder gaan....ach ja over een paar weken weten we het zeker haha ;)!
    schrok wel even van mn eigen gewicht, want was 'ineens' 4 kilo aangekomen in 3 weken.
    (alhoewel deze controle eind van de middag heeft plaats gevonden en de andere altijd s'ochtends vroeg, dus misschien scheelt dat ook nog wel een kilo hihi).

Deel Deze Pagina