oh spannend, ik zou toch een testje wagen.. maar ik ben een testfreak ;$ Ik vind de inwendige echo's steeds minder erg worden, begin er aan te wennen maar fijn is anders ja over 9 daagjes heb ik hem gezet, want ben heel onregelmatig dus weet het niet precies.
Oja ik zie het...mmm spannend!! Dus over 8 dagen testen Ik durfde niet..heb het vanmiddag gedaan (toch maar) en mezelf een beetje teleurgesteld..1 streepje ipv 2. Vanochtend echt pijn in onderbuik en rug..dus dacht shit..helaas..vanmiddag echt totaal NERGENS last van..
ik ga over een week testen al mijn man is dan jarig, zou een mooi kadootje zijn hmmm jammer zeg :< maar dat er dan niks komt is ook zo frustrerend he, dan blijf je in die onduidelijkheid zitten :<
zeer leuk cadeautje!! Zou echt geweldig zijn!! Ja dat klopt, als ik dan test denk ik, ok dan kan mijn lichaam nu ontspannen en ongesteld worden haha..
In sept krijg ik mijn laatste onderzoek, eileiders (moet onder narcose). Ze gaan er vanuit dat dit ook goed is. En dan...??? weer een half jaar wachten hebben ze gezegd, ik moet je eerlijk bekennen dat ik dit nu al aan het bespreken ben met mijn man. Ik wil voor gaan stellen niet nog een keer een half jaar te wachten. Dat vind ik bijna ondraaglijk als ik er aan denk. Dus nog in het begin, half jaar geleden gestart met alles.
Lastig hoor, als alles goed is dan moet het toch gewoon lukken zou je denken!! Frustrerend als ze je dan niet verder kunnen/willen helpen!
Ik ben eerlijk gezegd wel erg bang voor de uitslag hoor..van het laatste onderzoek..ik heb al zo lang het rare voorgevoel dat er iets niet klopt met eileiders/ eitjes... Maar goed, die gevoelens parkeer ik voor nu, eerst maar eens t onderzoek afwachten.
Ja kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt! Maar goed om te proberen het even te parkeren, je kan er toch niks mee nu.
Negatieve test! Zit pas op 9dpo, dus heb nog een beeeetje hoop. Zondag weer testen, als ik zaterdags niet ongi word
Ik verwacht mn NOD ongeveer rond het weekend. Eerst had ik wel wat hoop, maar als je mn tempkaart bekijkt dan lijkt het er erg sterk op dat ik ongesteld ga worden ...... Ik hoop voor jou dat je een mooie positieve test in handen krijgt van het weekend 'kzh'!
Hmm ja, je temp lijkt aan te geven dat ongi gaat kmen ja Maaar zolang je niet ongi bent is er nog hoop! Mijn temp blijft mooi hoog, gister een dipje gehad.. Dat zou de innesteling dan kunnen zijn.. Ben benieuwd t weekend!
He lees het nu pas! Wat vreselijk balen!! Heb je al 100% duidelijkheid inmiddels? of blijft het nog vaag? Knuffel!
hoooi dames wat spannend allemaal ik zit ook in spanning ben nog steeds niet ongesteld maar durf niet te testen wil wachten tot na t weekend als er dan nog niks is ga ik testen! maar ben zo bang voor weer een teleurstelling. ik had gister en vandaag las van witvloed zou dat iets betekenen? vorige week had ik last van bruin verlies 2 dagen daarna was het weg. ik word gek! ik hoop het zo maar ben bang dat het weer niet zo mag zijn. meiden ik zal voor jullie duimen!
spannend melisjuh!!! bruinverlies kan duiden op innesteling! dus wie weet.. ik ga ook voor jou duimen!