we zitten allemaal in spanning!!!! Nadat ik hier schreef dat mn temp zakte, is hij de dagen erna weer gestegen. Wel heb ik een beetje rozig/bruin slijm af en toe, dus het zou nog kunnen dat mn LF fase wat langer duurt en dat er alsnog een ongi aankomt. Afwachten dus...pfff .
Ooooh dames idd echt spannend hier!!! Hier nog geen menstruatie te bekennen als er dit weekend nog niks is ga ik testen! We blijven duimen met zn allen!!
@melisjuh spannend!!! ik blijf duimen!! @desstiiny spannend zeg!!! wie weet..het kan allebei..wanneer ga je testen??
hmmm balen zeg.....vanochtend ineens temp weer flink gezakt. Ik zie ook ineens puistjes opkomen, dus denk toch dat mn regels er snel aan gaan komen (had gister ook testje gedaan, maar die was negatief). Hoest bij jullie?
@ desstinny ook een dikke knuffel van mij! Ik bn nog steeds niet ongi..... 2 dgn overtijd Wel n test gedaan kon niet meer wachten maar die was negatief dus bij mij zullen de regels ook wel weer komen....
Ik heb vanmorgen weer een heel dun streepje op mn test gehad! Durf er nog niet vanuit te gaan, dus vandeweek even met clearblue digital testen
@desstiiny shit balen jammer piep!! Laat het snel voorbij zijn, dan kan de nieuwe ronde starten! @khz JOEHOEEEEEEEE Ik feest wel even voor je..dan kan jij wat langer twijfelen!! dun streepje is ook een streepje hoor
Haha doe dat maar! Ik zeg het zelf ook altijd tegen anderen hihi. Morgen kan ik hopelijk ook feesten!
@kzh ooooooih ook ik zeg een licht streepje is een streepje! ik feest ook alvast voor jullie! Hoop het zo voor je meid!! hou ons op dr hoogte!!!
thanks meiden!! Enneh kzh...een streepje is inderdaad een streepje!! Hopelijk snel meer duidelijkheid !! (kan je er geen foto van maken en hier plaatsen, dan kunnen we meekijken). spannend nog voor jou melisjuh....wie weet wie weet, het kan nog! (ik ga hard duimen).
Jaa tis een heel licht streeepje, zeker op de foto.. Dus hij moet nog wel even flink donkerder worden voordat ik er vanuit ga dat ik ook echt zwanger ben
Ik blijf duimen! Hihi hier nog steeds niet ongi! Maar ga ervan uit dat het ieder moment gaat komen....
-ik denk dat ik ook vaag iets ziet op de foto, spannend hoor kzh! -Pfff melisjuh jij houdt het ook lekker spannend he
Ik ga zo ff testjes halen bij kruidvat Had online cb digitals besteld, maar leverdatum klopte niet echt Dus die krijg ik hooelijk vanmiddag!