Oooooh lieverd wat geweldig!!!!! Krijg er tranen van! Ben zooooo blij voor jullie!! Meid geniet geniet geniet!! En hou ons op de hoogte!!! Liefs melissa
ahh lief! ik ga er zeker van genieten! alleen moet daalijk wel even mn best doen om mijn big smile van mn gezicht af te poetsen aangezien we gaan eten met familie van mijn man.. en die hoeven het nog niet te weten!
WAUW, dat is geweldig nieuws ....van harte gefeliciteerd meid, duidelijker kan de test niet wezen! Nu flink ervan gaan genieten ...enneh nou niet je mond voorbij praten he als je uit eten gaat met je familie.
Thanks meiden! Heb mn mond kunnen houden hihi Net even een vriendin die op de hoogte is van heel het proces geappt dat ik ongi ben geworden, want face to face kan ik niet liegen en zei gaat het zeker vragen!
Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld, en mag dalijk bloed komen prikken en dan krijg ik morgen om 2 u de uitslag of ik nou wel of niet zwanger ben. Want aan deze onzekerheid heb ik ook niks. Weet ik teminste waar ik aan toe ben en kan ik verder stiekem vind ik het toch heel spannend!!! Maar blijf voor mexelf volhouden dat het toch weer niet zo is hou jullie op de hoogte
dat is zeker spannend Melisjuh!...euhm heb je btw last van klachten/kwaaltjes (niet dat dat iets zegt, maar ben gewoon nieuwsgierig ).
@ desstiiny ja virige week hb k me bijna iedere dag verslapen maar kan ook zijn omdat k me te druk maak. En gevoelige tepels alleen als ik er aan voel verder zie ik er niks bijzonders aan en veel plassen maar ik hb doir de maanden heen wel geleerd dat je lichaam je flink voor de gek kan houden dus dit wilt allemaal niks zeggen ik bn bang om morgen te bellen voor de uitslag ik wil niet weer een teleurstelling zit er de hele dag al mee. En of dat ng niet genoeg is hb ik ook ng vandaag gehoord dat een vriendin van mij in verwachting is bn zo blij voor hun maar ook weer zo verdrietig pfff hb gewoon even een dipje
Balen zeg melisjuh...het zag er zo hoopvol uit!....beginnen we saampjes weer aan een nieuwe ronde *zucht* Ik hoorde net dat mn nicht weer zwanger is, dus snap je gevoel helemaal!
inderdaad lekker aan het genieten van het weekend..ff lekker niks doen haha . Jullie ook? verder hier nog niet zoveel qua cyclus, zit nu geloof ik op dag 9. Ben benieuwd of mn cyclus wat korter zal worden deze maand. Ben in iedergeval weer teunisbloemolie aan het slikken.