Ik ben 19 jaar en heb vorige week 4 zwangerschapstesten gedaan allemaal super positief heb het inmiddels mijn ouders verteld en staan achter mijn keuze dat ik het wil houden. Heb vd week ook een clearblue test gedaan die gaf aan 4-5 weken zwanger nu verlies ik sinds gisteren bloed het begon met bruinachtig en roze bloed het is inmiddels rood van kleur als ik lig bloed het niet maar als ik naar de wc ga zie ik duidelijk best wel veel bloed en als ik gewoon beweeg zit er ook bloed in de maandverband ik heb geen krampen wel wat last van mijn rug en m'n tepels zijn minder gevoelig als hiervoor. We hebben de dokterswacht gebeld maar die kunnen niks voor me doen en zeggen dat er op een echo waarschijnlijk nog niks te zien is en dat ik moet afwachten en morgen naar de huisarts moet gaan. Ik ben zelf erg bang voor een miskraam Wil proberen me geen zorgen te maken maar dit is onmogelijk Komt iemand dit verhaal bekent voor??
Op een echo is pas na een week of 6/7 wat te zien helaas. Ik had bij deze zwangerschap ook wat bloedverlies in het begin, ik wist toen nog niet dat ik zwanger was, het was innestelbloed. Misschien bij jou ook? Het is moeilijk, maar probeer rustig te blijven, je kunt er niets aan veranderen als het zo is, maar stress is in ieder geval niet goed. Morgen hoor je hopelijk bij de huisarts meer. Sterkte knuffel
In het begin is het allemaal nog wat onzeker. Ik heb bij mijn zwangerschappen ook wel wat bloed verloren en bij mn 3e kindje ontzettend veel, leek wel een menstruatie, een paar dagen lang. Hopelijk zit alles nog goed!