Hallo, Bah, ben ik weer terug bij het begin. Ik heb helaas afgelopen 16 mei een miskraam gehad (10 weken). Heb vandaag een curettage gehad. Moet zeggen viel reuze mee. Ik vroeg me af vrouwen die hetzelde hebben gehad... waren jullie weer snel zwanger? Tinkerbel
Hoi Tinkerbel. Al 1e maar even zeggen dat ik het super shIt voor je vind. Balen is dat....en ja, ik praat helaas uit ervaring. Ben 4 keer eerder zwanger geweest, die zijn beeindigd in een miskraam. Varierend van 6 weken tot een 3 maanden zwangerschap. Het ergste van alles vond ik, dat je de volgende keer gewoon niet meer met zo'n test in je handen staat te juichen. Het verpest het allemaal een beetje. Want je bent nu...helaas veeeel voorzichtiger met de volgende zwangerschap. Bij de 3 maanden zwangerschap was ik ook gecurriteerd, maar dat liep minder prettig af. Lang verhaal...ff kort. Ze hadden door mijn baarmoederwand geprikt, en moest toch met spoed 's nachts met de ambulance mee. Het zat me toen allemaal niet mee. Maar uiteindelijk....zwangerschap 5 heeft me een prachtige dochter opgeleverd, die nu alweer 3,5 is. Maar ik werd na die 4 miskramen helaas niet meer zo snel zwanger. Toen duurde het geloof ik 6 maanden voordat het weer zover was. Dat was flink balen. Hou dus je hoofd cool....en ga ervoor. Je lichaam is een lastig ding blijkbaar! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent...en blijft. Heel veel succes met klussen annette. ps. heb na de curritage nooit lang gewacht met opnieuw zwanger proberen te raken. Vond mijn gyn. ook niet nodig. Weet niet wat er tegen jou is gezegd.
Hoi Annette, Ze hebben vandaag tegen mij gezegd dat ik mijn 1e mestruatie moet afwachten, maar ik ben zo onregelmatig ongesteld dat kan wel 2 maanden duren als ik pech heb. Maar ik lees ook zoveel verhalen hier op het forum dat heel veel vrouwen na het bloeden gewoon weer aan de slag zijn gegaan. Het schijnt dat je juist nu het vruchtbaars bent. Dus ik denk dat als binnenkort het bloeden stopt we er gewoon weer voor gaan. Groetjes Tinkerbel.
Hoi Wat rot voor je zeg. Ik heb het helaas ook meegemaakt, alleen was ik 5 weken zwanger. Ik hoefde gelukkig niet gecureteerd te worden. Drie weken na de miskraam had ik alweer een eisprong. Volgende week vrijdag kan ik tesen. Ik heb dus ook niet gewacht op de eerste menstruatie! Dat is volgens mij alleen maar om makkelijker te kunnen bepalen hoe lang je al zwanger bent. Maar dat kunnen ze ook met een vroege echo bepalen, dus wij zijn er gelijk weer voor gegaan! In ieder geval veel sterkte!
Het is nu de dag erna en ik heb eigelijk helemaal geen buikpijn en heel weinig bloedverlies. Wel heel erg misselijk, maar dat zal wel nog van de narcose zijn. Zou het nog moeten doorbreken het bloedverlies of zou het gewoon rustig voorbij gaan?
Hallo Tinkerbel Ik wil je heel veel succes wensen en een dikke knuffel geven. En je moet doen waar je je goed bij voeld. Veel sterkte Liefs Jessie33
helaas heb ik ook deze ervaring. ik weet het nog goed had al een echo gehad en alles zag er prima uit. met 11 wk kreeg ik weer een echo en het hartje bleek gestopt met 10,5 wk. ik zakte door de grond en kon het niet geloven. omdat ik heel ziek werd van het vruchtje moest ik zo snel mogelijk gecureteerd worden. ik vond de ingreep tegen vallen en had veel bloedverloren waardoor ik een dagje in het ziekenhuis moest blijven. de eerste dagen verloor ik weinig bloed en was daar wel blij mee, kort daarna heb ik 2 wk hevig gevloeit en veel pijn gehad. daarna kwam de shok pas en voelde ik me leeg. 61 dg later kwam me eerste menstruatie en baalde hier heel erg van, ik wilde zo graag weer zwanger zijn. 1 augustus was ik gecureteerd en 13 jan teste ik weer positief. het heeft dus nog ff geduurt maar alles gaat nu goed. ik wil je veel sterkte wensen en geef het de tijd om een plekje te geven. ik merkte dat ik het opkropte vooral tegenover me vriend. dit is heel frustrerend en doet je niet goed.