Hallo meiden, Het is zo goed gegaan maar vandaag met 32 weken lieten de eerste striemen zich zien. Ik was zo blij dat ik die niet had maar helaas. Nu vraag ik me af wanneer de meeste van jullie ze kregen? Maar van de andere kant hij is het zeeeeeeeeeeer zeker waard xxx
Welcome to the club Ik heb ze al weken, zeker vanaf de 25ste week echt goed zichtbaar. Vooral aan de zijkanten van mijn navel zeg maar. En een jeuk dat ik er af en toe aan heb! Smeren helpt wel tegen de jeuk maar niet tegen de striemen, bij mij dan.
Ja het ging zoooooooo goed. Mijn moeder heeft ze niet gehad dus ik dacht aaaaaaah gelukkig ik ben er bijna. Maar helaas Ze zitten nu nog onder mijn navel. Ben benieuwd voor hoelang En het jeukt idd hahaha
ja je zal er aan meoten geloven ik heb ook een mooi aandenken maarja boeiend hetk an me ook niet zo veel schelen eigenlijk tis zoals het is en het gaat na de bevalling wel een beetje weg ziet er niet meer zo gek uit in ieder geval
Hier ook striemen aan de zijkanten van mn heupen. links veel erger dan rechts Ik kreeg ze ook met een week of 32 boehoeee
Moest vooral lachen toen manlief zei: Ooooooh maar die gaan wel weg. Uhm nee hoor Ach ja hij is toch de enige die ze te zien krijgt.
Ik heb nu nog nieuwe erbij gekregen, maar helaas heeft mijn vorige zwangerschap een zebra van me gemaakt. Het begon toen met 20 weken (toen een paar kleine streepjes), maar met 30 weken ging het echt los. De schade was pas goed zichtbaar na de bevalling. Ik heb ze op mijn buik, heupen, borsten (hier weinig) en bovenbenen. Ik had het er eerst wel moeilijk mee, maar nu geef ik er niets meer om (maar een bikini draag ik niet meer....)
he wat vervelend meid hier kwamen ze ongeveer met week 35 alleen rond me naveltje niet heel erg gelukkig. denk ook dat het bij mij meer kwam door me piercing.. maar ze worden nu alweer lichter gaat best wel snel..
@Elif hier ook sinds een week: maar niet op de buik. Op me bovenbenen :S heel bijzonder aangezien mijn benen niet erg in omvang zijn toegenomen. Achja.... helaas pindakaas!
Tot nu toe nog niks, maar het kan nog t/m de bevalling ineens gebeuren dus ik hou mn hart vast. Ik heb er namelijk wel aanleg voor, m'n benen zitten er vol mee sinds de puberteit. Zijn ze eigenlijk altijd donkerrood/paars in het begin of kunnen ze ook gelijk lichter zijn?
Ik heb eigenlijk heeeeeeeel sterk het vermoeden dat het me met uit bad komen is gebeurd daarnet Ik heb niks gezien tot vanmorgen. En ik kwam niet goed overeind dus moest behoorlijk kracht zetten en voelde toen ook een heel irritant gevoel op die plek. Dus heb het zelf waarschijnlijk ook nog gedaan Balen!!!
Yep balen, hier pas met 40 weken, 3 dagen voordat de kleine meid kwam !! Nu (meisje is 4,5 mnd) bijna niks meer van te zien!
Ik ben extra aan manlief gaan vragen, zie je wat ik zie??? Maar hij vind dat ik niet moet stressen Veel belangrijker is dat dit wondertje nu in je buik zit en hij gezond is. EN dat is natuurlijk ook zo!!!
Ik kreeg ze rond de 16 week van me 1e zwangerschap. Heb dr in deze zwangerschap tot nu toe nog geen bij gekregen. Heb misschien wel een tip iig het werkte bij mij. Heb er na de bevalling bio oil op gedaan en t werd wel een heel stuk minder opvallend, weg gaat t natuurlijk nooit maar ik was al blij met minder opvallendheid
Oei, ik heb ze nog niet en ik hoopte eigenlijk dat het me dus bespaard zou blijven. Maar het kan nog alle kanten op dus lees ik hier...matig! Begin ook wat jeuk te krijgen dus ik maak me nu wel zorgen haha. *edit: ik heb het al wel op mijn borsten een paar weken, alleen dus nog niet op mijn buik.