27 weken zwanger en kindje erg laag in buik voelen?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Debstertjuh, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er meiden die in week 27 van hun zwangerschap hun kleintje ook zo erg laag in de buik/baarmoeder voelen?

Ik voel ons kleintje vandaag echt heel laag trapjes geven...

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja hoor, regelmatig ook helemaal beneden... alsof ik hem er zo uit zou kunnen trekken zeg maar... hoort er allemaal bij!

3. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ben gelukkig nie de enige dan!!!

Vond het vandaag zo gek voelen, dat getrappel daar onderin! Inderdaad net alsof ie zo naar buiten kan trappen.
    Heb ik rond de 22 weken ook wel gehad, maar toen was het trappelen minder hard...

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    ja hoor, mijn kleine man is met 29 weken gedraaid en schopt me nu vrolijk tegen mijn ribben/maag, maar voor die tijd voelde ik hem alleen heel laag onder in mijn buik

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hier ook hoor en opeens trapt hij dan op mijn blaas. Moest gister nog rennen naar toilet in Ikea...dacht dat ik nog wel even had maar meneer zat weer eens helemaal onderin. Maar goed, ben nog niet helemaal 27 weken ver.

Charlie

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb bijna tot nu toe alleen nog maar trapjes onderin gevoeld, beetje aan de linker kant.

Ben vorige week naar de vk geweest en zij zegt, dat hij mooi met z'n hoofdje in mijn bekken ligt, maar helemaal dubbelgeklapt, met z'n benen over zijn hoofd heen, hihi de acrobaat. Vandaar dat ík de trapjes beneden voel. ;)

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ik heb mijn dochter de hele zwangerschap door voornamelijk onderin voelen duwen en trappen. De laatste paar maanden wat meer boven mijn navel. Niks raars dus! Ligt waarschijnlijk erg lekker daar! ;)

8. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ligt ie daar wel lekker denk ja! Alleen zit er wel verschil in onderin of onderin...
    Dit voel echt zoooo laag! Wat debby al zei: Net alsof je hem bijna aan kan raken zo laag voelt het.
    Vind het echt maar een vreemd gevoel en hoop ook dat ie snel weer terug naar boven kruipt!!! ;)

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik snap wat je bedoeld, soms (paar keer per dag) voel ik hem bij mijn schaambot. Al denk ik dat Pino bij mij nog ruimte zat heeft om de salto te maken ;)

Deel Deze Pagina