te nieuwsgierig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 4catsandagirl, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Ik heb vandaag de zwangerschaptests binnen gekregen via deze site.
    Ach heb er maar gelijk 1 gebruikt, veels te vroeg maja, ik ben ook veels te nieuwsgierig.

Helaas niet zwanger. Echt stom want ik dacht echt dat ik zwanger was. Ik had alle symptomen; misselijk, moe, gespannen borsten.
    Je lichaam neemt je echt in de maling. Nu maar wachten op het duveltje. :evil:

(alhoewel ik wel beter weet,hoop ik dat die duvel niet komt!)

op naar de volgende ronde......

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

je zegt het zelf al dat je veel te vroeg hebt getest. Dus wat niet is kan nog komen. ik weet wat je voelt je bent zo nieuwsgierig en kan je zelf niet bedwingen. zolang de :evil: er niet zijn is alles nog mogelijk ;)

ik duim voor je

3. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    dank je

Mijn vorige zwangerschap was een kadootje.
    We waren toen helemaal niet bezig met zwanger worden.
    Ik stond op een dag voor de spiegel en dacht: "wat zien mijn tepels er vreemd uit, anders dan anders", ik was nog niet ongesteld geworden maar had daar eigenlijk niet zo bij stil gestaan. Was toen een drukke periode.

Ik voor de zekerheid een testje gekocht maar zag niets. Heb dat ding opzij gelegd en verder gegaan met de dingen die ik aan het doen was.
    Kijk ik tien minuten later: 2 streepjes!

HUH...zwanger?

Naar de verbazing ( die echt lang duurde) kwam blijdschap en die blijdschap duurt nog steeds voort. Moeder zijn is echt het mooiste wat me ooit is overkomen, zo puur.

Ik zou graag willen dat ik weer zo (verbaasd)mijn zwangerschap in kon gaan maja ben er nu echt mee bezig.

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

haha ja dan zit je hier op het juiste forum, iedereen is er (soms) veel mee bezig. maarja je kunt wel lekker je verhaal kwijt en af en toe ff klagen. ik zou willen dat er een pilletje bestond waarvan je gewoon zwanger kon worden haha. maargoed het is en blijft denk ik altijd een verassing als je zwanger bent. ik ben het nog nooit geweest maar ik kan niet wachten tot ik mezelf mama mag noemen.

maar grappig zeg die test was dus na 10 minuten positief en je was inderdaad zwanger? veel meiden roepen hier namelijk dat als de test na 10 minuten positief is dat het niet zo is, maar jij hebt het levende voorbeeld, je kindje ;)

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ja het kan grappig lopen hé....
    Bij mij was het zo dat ik vorige maand in de eerste week een pil was vergeten te slikken dus ik had een kans om zwanger te zijn.....
    Mijn vriend en ik hoopte ineens dat het zo zou zijn omdat je het er dan over hebt, een BABY das toch geweldig!
    Maar helaas het was niet zo..... dus nu hebben we de PIL maar aan de kant gegooid en gaan we voor zo een klein wondertje!
    Maar van die testen daar word ik nu al simpel van allemaal andere verhalen je voelt je zwanger en je blijkt het niet te zijn en niet te vergeten
    dat ze SUPER duur zijn en je er paar maand toch te veel gebruikt ;) :) Tja wat kan ik zeggen.... nieuwsgierig hé!

6. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Ik ben nog steeds misselijk : :(

Ik weet wat je bedoeld met die testen....
    Ik ga me volgende maand echt inhouden ( zei het aagje haha)

Raar eigenlijk, verleden maand had ik nog geen behoefte aan een zwangerschap en nu kan ik niet wachten. Het is bij mij op de 1 en andere dag gekomen dat verlangen naar een baby.

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik snap helemaal wat je bedoelt... eerst dacht ik wel eens van goh
    een kindje later helemaal van jezelf dat zou leuk zijn :D
    Maar nu kan ik na 2 maanden al helemaal niet meer wachten totdat het zover is ;) :)
    Zullen de moedergevoelens wel zijn hihihi

Deel Deze Pagina