pff vreselijk... verdrietig

Discussie in 'Miskraam' gestart door yaralynn, 4 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaralynn

yaralynn Lid

2 mrt 2015
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo meiden

Ik wil even mijn verhaaltje kwijt. Vorige week kwam ik erachter dat ik zwanger ben. Gisterochtend was niks aan de hand en in de middag kreeg ik al pijn in mijn bovenbeen. Ik wist toen al ongeveer hoe laat het was want ik heb in mei ook een miskraam gehad dus herkende dit dan ook.

Savonds bruin bloedverlies ik natuurlijk zoeken op Internet en las dat het niet zo heel gek was rond deze tijd dus had mij dan ook voorgenomen niet al te veel zorgen te maken.

Vannacht werd ik wakker met veel menstruatiepijn en ging naar de wc. Het enige wat ik zag was bloed. Ik heb helemaal in paniek mijn vriend wakker gemaakt. Hij heeft mij geprobeerd gerust te stellen.

Maar wat ben ik verdrietig en boos in 2 maanden tijd 2 miskramen. Het is zo gewenst en gewild. Maar we geven niet op.

2. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hele dikke knuffel en veel sterkte gewenst. Hopelijk mogen jullie snel een gezond kindje verwelkomen.

3. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Sterkte! :(

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    sterkte met dit verdrietige nieuws

5. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Sterkte!

6. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte!

7. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Pfff wat erg, Sterkte!
    Hopelijk komt het toch nog op de een of andere manier goed. Je weet maar nooit.

Ik ben ook nog aan het herstellen van een miskraam (MA) maar wil bewust even wachten met een nieuwe zwangerschap. Omdat ik het denk ik ook niet kan 'handelen' zo snel achter elkaar als het mis gaat en de gyn zei ook dat ik beter even een maandje kan wachten (weet niet precies waarom maar doe het wel :)).

8. yaralynn

yaralynn Lid

2 mrt 2015
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige x 1 cyclus gewacht en dat ga ik nu ook doen. Voor mijn eigen gevoel gewoon fijner. Mijn lichaam even rust geven.

9. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Verstandig dat je een cyclus over gaat slaan, maar zou eerst de echo afwachten. Je weet het nooit, je zou niet de eerste met veel bloed zijn die toch nog goed zwanger blijkt.

10. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Oh oke, ik dacht omdat je zei 2 x in 2 maanden tijd een MK dat je gelijk weer zwanger was.

Nou, heel veel sterkte verder iig!

11. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Heb je gebeld naar de vk of het zh? Misschien mag je langs komen om bloed prikken en te kijken hoeveel hcg er in je bloed zit. Ik mocht zoals je weet gelijk langskomen bij de gyn en daar zagen ze eerst wel wat op de echo en na 2 dagen niet meer. Ook mijn via bloed onderzoek gezien dat hcg waardes te laag waren voor zwangerschapsweek. Ik hoop dat het enkel bloedverlies is voor jou en je toch nog zwanger bent. Heel veel sterkte.

12. yaralynn

yaralynn Lid

2 mrt 2015
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey bedoelde ook in 3 maand tijd was type foutje.

Fauna ik ben bij vk geweest. Ze zagen enkel nog verdikt slijmvlies en wist aan de hoeveelheid bloed zo goed als zeker dat het om een miskraam gaat. Maandag moet ik langs komen om te kijken of het alweer schoon is.

13. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    En... hoe is het gegaan bij de controle?

14. huclau

huclau Lid

3 feb 2015
    41
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig, heel veel sterkte

15. Ludde

Ludde Actief lid

8 nov 2014