Helaas een negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Es09, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Vandaag is mijn NOD.. meestal wordt ik 's nachts ongesteld. Maar toen ik vanmorgen wakker werd.. NIKS..
    Ik had al een CB test liggen in mijn nachtkastje, dus gepakt en gelijk gedaan..
    Ik zag een zandlopertje.. Maar na 3 min werd het scherm zwart en gebeurde er niks!!
    Verdorie, dat was de enige test nog in huis...
    Ik baalde als een stekker natuurlijk.. Maar gelukkig was het koopzondag hier in de buurt, dus hup in de auto naar het kruidvat!!
    Bij thuiskomt gelijk gedaan, maar helaas... Negatief!!

Nu maar wachten op de rode duiveltjes... :(

De test..
    Bekijk bijlage 18083

2. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Wat balen zeg... Het is best nog een hele klus dat zwanger raken, als ik die verhalen hier allemaal lees.. ik dacht altijd dat doe je even!! :p Ik ben er nog niet zo bewust mee bezig, maar dacht gewoon dat ik het was.. ik ben na 14jaar gestopt met de pil.. Maar ontpillen en zwanger zijn voelt blijkbaar hetzelfde.. wat kan ons lijf ons voor de gek houden zeg!! Heel veel succes met de volgende ronde.. gelukkig is het oefenen en eventueel maken van een kindje erg leuk.. hihi!! Al heb ik een vriendin van mij die er 5jaar mee bezig zijn geweest wel anders gehoord.. die zei op een gegeven moment is de lol er wel af als je bewust en alleen maar daarom nog seks moet hebben. Ik hoop dat jij snel meer geluk zal hebben, maar komt vast wel goed.. xxx

3. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Senna, jammer van je negatieve test. Kan het zijn dat je te vroeg heb getest? Heb je last van kwaaltjes?
    Ik hoop voor je dat je menstruatie snel komt, zodat je door kan naar de volgende ronde.

Succes!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm balen .. hoopte vanochtend voor je dat t toch raak was met die stomme test... :(

x

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik zit vandaag op mn NOD, dus denk niet dat ik te vroeg getest heb.
    Ik heb bijna tot geen kwaaltjes eigenlijk deze maand..
    Ook geen ongi-gevoel.. dus vind het heel vreemd..

6. happymama

happymama Niet meer actief

miss een langere cyclus ???
    holang ben je niet meer aan de pil ??

7. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    als je zwanger bent dan kan het zijn dat je nog niet veel hcg in je urine hebt. Bij mijn zoontje testte ik pas een week na nod licht positief met ochtendurine.
    Je hebt deze tweede test met gewone urine gedaan neem ik aan? Dus niet met de eerste plas net uit bed?
    Ochtendurine is meer geconcentreerd namelijk.
    Gewoon maar even een paar dagen wachten en dan weer testen..

8. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    bij mij duurde het ook even voor de test echt positief was. En zolang er geen bloed is kan je nog hopen...

ik duim voor je!
    liefs Miek

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zie mijn onderschrift.. ben 30/07/09 gestopt :)

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Oke.. daar heb ik niet over nagedacht..
    Ik kan dus nog hopen dat mijn menstruatie weg blijft en dan over een paar dagen nog een x testen..

We wachten het af..8)

11. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Spannend meis, gun het je van harte + alle andere meiden die zwanger willen worden.

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik had vannacht en vanmorgen zulke krampjes dat ik dacht; oke nu ben ik ongesteld geworden.. ik naar de wc.. NIKS!
    hmmmm toch heb ik nog steeds het gevoel dat het vandaag of morgen eraan zit te komen..

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Er is nog hoop Senna! ;)

Lijkt mij enorm lastig, die onzekerheid!

14. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi Senna,

ik wil je niet van een roze wolk afschoppen.
    maar houd er rekening mee dat je nog aan het ontpillen kan zijn.
    ik had nadat ik gestopt ben met de pil een regelamtige cyclus (zie onderschrift) maar na de 2de ronde heeft mijn lichaam mij behoorlijk voor de gek gehouden.

natuurlijk hoop ik voor je dat het bij jou niet zo gaat als bij mij, maar houd er wel rekening mee

succes meid

liefs roos

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Je haalt me niet van de roze wolk hoor..
    Ik weet idd dat dat het kan zijn.. dus hou ik ook wel rekening mee..
    We zullen het zien.. :)

16. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    oke gelukkig:)

succes meid;)

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hoi,

Mijn NOD was gisteren en tot op heden nog geen spoor van ongi te bekennen!
    Wel heb ik afgelopen donderdag bloed laten prikken en HCG waarde was niet aanwezig, dus niet zwanger...
    Maar waarom laat die ongi op zich wachten? Laat maar doorkomen dan kunnen we verder voor ronde 3.

Succes allemaal!!!

Groeten Judith

18. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Hoi Senna,

Las je verhaal en wilde even zeggen dat ik alsnog hoop dat je een positieve test in je handen zal krijgen!! En anders dat idd. maar snel die duivels mogen komen, want dan ben je uit de onzekerheid en kun je door met de volgende ronde. Onzekerheid is helemaal vervelend.

Misschien heb je idd. wel te vroeg getest. Een vriendin van mij had ook pas een week na haar NOD een positieve test. HCG was gewoon nog niet genoeg in haar lichaam, verdubbelt om de drie dagen geloof ik. Zo lang er geen ongi is kan er vanalles gebeuren ;).

Succes en groetjes, Conchita

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nog niks geen rode duiveltjes te zien.. ;) ppfff wat vreselijk zenuwslopend is dit zeg!!

*zucht*

20. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    ah koopzondag was hier ook....

ik ben gelukkig nu aan mijn 2e ronde begonnen.
    daar heb ik lang op moeten wachten, ik was gestopt eind juni, en was begin juli ongeteld, maar daarna 11 weken al niet meer ongi geweest.
    gaat het ontpillen dan per ronde? of telt het nu anders, omdat ik al bijna 1 cyclus 3 maand over gedaan heb. hmmmz ingewikkeld allemaal hoor.
    maarja kheb in ieder geval gezien dat mijn eitjes aan het rijpen zijn, maar dacht altijd dat er maar 1 aan het rijpen was, die gaat springen, ook zo vreemd,toch maar even google zoeken.

layla

Deel Deze Pagina