helaas foute boel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miena, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miena

    miena Lid

    16 nov 2005
    22
    0
    0
    vanochtend ben ik bij de ha geweest, en idd was het een miskraam (ik ben echt niet gek!).
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Goed van je dat je naar de dokter bent geweest, zo heb je zekerheid.

    Veel sterkte..

    Groetjes
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Niemand heeft toch gezegd dat je gek bent. Er is alleen geadviseerd goed te bekijken of het echt een miskraam was en of dan dus ook alles weg is.
    Sterkte.
     
  4. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    miena, zeker heel goed dat je naar de huisarts bent geweest. je kunt het beter nu doen dan over een tijdje wanneer er niets meer te zien is of het een miskraam is geweest. dan waren er altijd mensen geweest die tegen je gezegd hadden was het niet gewoon ongesteldheid en nu weet je het zeker, hoe triest het ook is.

    de reactie van anderen op het forum dat het misschien ook menstruatie zou kunnen zijn komt denk ik doordat wij bezig zijn om kinderen te krijgen en weten hoe ons lichaam soms heel raar kan reageren. zo was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was toen ik net met de pil gestopt was, omdat al mijn klachten overeen kwamen met die tijdens een zwangerschap. nu weet ik dat het komt door het afkicken van de pil.

    kortom: een vrouwenlichaam zit heel complex in elkaar en heeft veel invloed van de hormonen, waardoor je soms misleid wordt.

    ik kan me voorstellen dat je zeker wist dat het een miskraam was door je klachten. goed dat je naar de dokter bent geweest, maar ook wel fijn denk ik dat sommige mensen met ons allemaal meedenken en goede ideeen aandragen.

    heel veel sterkte met het verwerken en het een plaatsje geven. we denken aan je!
     
  5. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Hi Miena,

    Goed om te horen dat je bent geweest en niemand heeft gezegd dat je gek bent, denk dat iedereen juist met je meegeleefd heeft en heeft willen waken dat je door alle verdriet niet goed voor jezelf zou opkomen.
    Blij om te horen dat je met je Ha hebt gesproken.

    Veel sterkte en succes in de komende tijd

    Groetjes
    Juut
     
  6. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Wat ontzettend jammer, meis! Heel veel sterkte.
    Groetjes, Wendy
     
  7. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Sterkte met het verlies!
     
  8. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Heeft de huisarts je ook onderzocht Miena?
    Waar ik op doel is, dat moet je nog voor een echo, als het een miskraam is geweest, wat je zelf al zei en je huisarts, moet er niet een echo gemaakt worden om te kijken of alles weg is?
    Ik heb namelijk zelf gister een miskraam gehad, maar bij mij waren het geen stukjes , maar een grote golfbal dat naar buiten kwam.
    Ik moet volgende week wel een echo laten maken om te kijken of de baarmoeder wel goed schoon is.
    Misschien dat je daar om kan vragen?

    Groetjes
     
  9. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Wat naar voor je (en ook voor jou jolanda).

    het klopt wat Jolanda schrijft.
    Anders heb je weer een kans op een miskraam en dat zou vreselijk zijn.

    Heel veel sterkte.

    Silly
     

Deel Deze Pagina