helaas, geen hartslag

Discussie in 'Miskraam' gestart door Anoek1, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    mama van julian, ik had je bericht ook al gelezen bij ander topic. Ik vind het echt vreselijk om te moeten wachten. Ik had nl vrijdag al om een afspraak gevraagd maar de natuur moest zijn werk doen zei de gyn (was een man). Toen ik aangaf dat ik dat niet zag zitten was het antwoord : dat kan.
    Dus als er maandag nog steeds niks gebeurd is ga ik bellen..
    Heb ook geen buikpijn of bloedverlies.
    Wil eigenlijk ook weer gaan werken maar ik weet niet wat ik moet en kan verwachten dus ik weet ook nog niet zo goed wat ik daarmee moet doen.

Succes in ieder geval en sterkte.

Liefs Anette

2. Mama van Julian

20 feb 2007
    86
    0
    0
    medewerkster klantenservice Drogisterij.Net
    Stellendam
    Hoi Anette,

Ik ben ook naar huis gestuurd bij de verloskundige dat ik het 2 weken af moest wachten. Mijn vriendin heeft dit ook weleens meegemaakt en zei, als je eerder wilt moet je teruggaan naar de verloskundige. Ik heb haar toen gebeld en nu kan ik dinsdag bij haar komen en zij verwijst me dan door. Mijn vriendin werd toen de andere dag geholpen.
    Ze zei ook dat het niet eng is, je voelt er niets van. Zij had naderhand wel wat last van buikpijn (of ze ongesteld moest worden ) en had weinig bloedverlies.

Ik werk 2 dagen en ben afgelopen vrijdag niet gaan werken. Morgen wil ik wel gaan. Ik moet wel zeggen dat ik 3 minuten rijden van mijn werk woon, dus als ik buikpijn krijg ben ik zo thuis.
    Als je ver van je werk woont zou ik denk ik thuis blijven. Mijn baas was heel begripvol en als het morgen niet gaat, mag ik ook zo weer naar huis.
    Zelf denk ik dat het wel fijn is dat je afleiding hebt.

Ik voel ook nog niets, heb wel iets meer afscheiding als anders, maar ik weet niet of dit een voorteken is.

Is dit je eerste zwangerschap? Wat mij wel troost geeft is dat ik al een kindje heb. Ik was beide keren snel zwanger (3 maanden en 4 maanden) en heb er wel hoop op dat het straks ook wel weer moet lukken.
    Als het je eerst zwangerschap is, kan ik me voorstellen dat je veel meer twijfels en onzekerheden hebt.

Laat je wat weten als je gebeld hebt?

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    heel veel sterkte....

4. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Heel vervelend,ik hoop voor je dat je lichaam haar werk is gaan doen vandaag,uiteindelijk zal dat achteraf toch fijn zijn.
    De 1e keer is het bij mij binnen 1 week gebeurd,en nu wacht ik al bijna 2 weken en er gebeurd nog niks.
    Ik weet jammergenoeg zo goed hoe jij je voelt :( Sterkte!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Wat vervelend zeg
    Heb het zelf ook mee gemaakt wil wel zeggen ik heb er 6 weken
    mee doorgelopen moest eerst 2 weken afwachten en daarna
    3 keer over pillen gehad die ik in moest brengen wat een verschikking zeg
    uiteindelijk hebben de pillen me alleen mar 8 uur weeen opgeleverd
    en veel bloedverlies maar de vrucht kwam er niet uit
    Na eindelijk 6 weken ben ik gecureteerd
    Blijf er niet te lang mee door lopen kost je echt veel energie

6. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey marjo,

ik zie dat je je eindelijk hebt aangemeld :p

grt me

7. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey anette,

ik wens je veel sterkte de komende periode!

liefs mandy

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi,

Vandaag toch maar weer de gyn gebeld om te zeggen dat ik het zo vreselijk vind. ik kan morgenvroeg langskomen dus ik hoop eigenlijk op actie. Voel nog helemaal niks, geen buikpijn ofzo en ik woon een uur rijden van het werk dus ik blijf nog maar even thuiis denk ik. Vk belde net om te vragen hoe het gaat maar zij kan verder ook niks doen voor me.

mama van Julian, dit is mijn eerste zwangerschap en ben snel zwanger geworden, binnen 3 maanden. ik hoop nu ook weer snel aan te tellen maar ja dat is nog even afwachten..
    Ik dacht altijd dat ik niet zo´n grote kinderwens had (ben 31) maar nu blijkt het toch maar even anders te zijn. Ik wilde wel altijd graag kinderen maar wanneer? Nu dus!
    Sterkte verder, en goed aan jezelf denken.

Karola, balen voor je zeg, gaan ze nu onderzoeken doen? En ben je nog niet doorgestuurd. Lijkt me vreselijk dat je al 2 weken aan het wachten bent.
    veel sterkte

9. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Het wachten duurt veel te lang nu,ik ben gister bij de gyn geweest en word vrijdag gecurreteerd.
    Ook nog steeds geen buikpijn,het einde is eindelijk in zicht.

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi,

Ik ben gisteren bij de gyn geweest en ik word morgen gecurreteerd. heb er wel een dubbel gevoel bij, van de ene kant blij en van de andere kant baal ik ervan dat mijn lichaam zelf neit met een oplossing is gekomen. heb geen buikpijn of niks. Gyn zei dat het misschien nog weken kan duren en dat vond hij ook te lang.
    Ik moet zeggen dat ik echt helemaal kapot ben, zo ontzettend moe. Voor de rest prima, kan er ook goed mee omgaan.

Karola, succes vrijdag, kun je het eindelijk afsluiten en het een plekje gaan geven.

Veel liefs

11. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte meid. Ik ben de eerste keer ook gecuriteerd omdat het nog wel even kon duren voordat het los zou breken. Heb hier geen spijt van gehad. Je kan daarna tenminste verder ipv de hele tijd af te wachten wanneer er wat gaat gebeuren. Je zal zien dat het curriteren meevalt.

12. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ik begrijphet zo goed dat dubbele gevoel,heb ik ook,net als de vermoeidheid :(
    Nog ff en dan kunnen we het afsluiten,heel veel succes morgen!

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Dank je, ik zie er toch wel een beetje tegenop maar ben morgen als eerste aan de beurt. Ik moet al om 7.15 uur in het ziekenhuis zijn dus ik heb niet zoheel veel tijd om na te denken.
    ik heb gekozen voor gehele narcose want dan merk ik er helemaal niks van.
    Abigail, fijn om even te horen dat het toch wel meevalt, bedankt !
    En ik zal morgen ook even laten weten hoe ik het vond.

Liefs

14. Mama van Julian

20 feb 2007
    86
    0
    0
    medewerkster klantenservice Drogisterij.Net
    Stellendam
    Hoi Annette,

Als je dit leest ben je waarschijnlijk al weer thuis en hoop dat het allemaal goed is gegaan.
    Ik ben gisteren gecuretteerd. Moest om 15.00 uur in het ziekenhuis zijn en was om 20.00 uur weer thuis.
    Het is me alles meegevallen. Ik heb nu wel wat buikpijn. Ik probeer wel rustig aan te doen, alleen Julian werkt niet zo mee. Hij is de hele week van hot naar her gebracht en wilde vanmorgen niet naar oma. Hij wilde perse thuis blijven. Ik heb hem nu al op bed gelegd en ga een boterham eten en ook maar een tijdje naar bed.

15. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
  16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hoi Annette,

ik ben te laat om je vooraf een hart onder de riem te steken, maar dan toch veel sterkte achteraf...

Ik ben afgelopen maandag gecurreteerd en ik vond het echt reuze meevallen. Het vervelendste vond ik dat ik om 9 uur al weer terug was op de kamer, om 10 had gegeten, gedronken en geplast en de gyn pas om half 4 een gaatje vond om me te ontslaan.. Als dat nog een half uur langer had geduurt had ik mezelf ontslagen!
    De dag erna had ik een wat katerig gevoel van de narcose, maar ik heb geen enkel moment meer buikpijn gehad en vloei ook haast niet (ik draag een inlegkruisje, zo weinig is het).

Leuk is het allemaal natuurlijk niet, maar het is wel een stuk fijner dan een spontane mk. Bij mij kwam die namelijk ind e nacht voor de curretage op gang en ik heb 4 uur wakker gelegen van de kramp en ellende en er kwamen alleen maar stolsels los. Daar wil je echt geen wkeen mee lopen hoor!

Laat je dus lekker verwennen en rust goed uit en dan op voor de volgende ronde?

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hallo

ja, ik ben er weer. Bedankt voor jullie berichtjes. Ik vond het ook wel meevallen. Op het laatste moment heb ik toch besloten voor een ruggeprik en dat ging goed. Moest al om 7.15 uur in zkhs zijn maar werd pas om 9.45 uur opgehaald en dat was wel erg lang wachten.
    Om 2 uur mocht ik gaan. Alleen wisten ze mijn bloegroep niet dus even afwachten of ik morgen nog een spuit moet halen....
    Ik voel me echt opgelucht vooral nadat gyn zei dat het nog wel lang had kunnen duren voor het vanzelf kwam. Nu kunnen we weer verder.
    Ga nu even naar bed en dat verwennen lukt wel, mijn vriend is echt super lief, ook de hele tijd bij me geweest. had trouwens een kamer voor mij alleen, heel fijn.

Dus Veel liefs en dat we allemaal weer snel op de been zijn en de volgende keer dat het goed gaat.

Veel liefs

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    karola, veel sterkte voor morgen, zal aan je denken

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Fijn dat je nu weer terug bent. heb je geen last van de ingreep? Een ruggenprik staat hoog op mijn lijstje met angsten, maar dat viel dus mee? Ik heb die keuze niet gehad, maar ik vnd de algehele narco ook wel best.

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Nou, geen last...... Ik heb toch wel buikpijn en geen kracht in mijn buikspieren, is lastig als je overeind wilt komen. Het voelt eigenlijk mee
    r vervelend, Ik neem aan dat dat erbij hoort. Verder heerlijk frietjes gegeten en daar knap je wel van op.
    Ik ben in het verleden al vaker geopereerd en bij narcose vind ik het moment van in slaap vallen heel eng, als je een ruggeprik krijgt ben je zelf nog volledig bij kennis en voor mij voelt dat wel fijn.
    Eigenlijk vind ik het allemaal niks maar ja, zonder is ook geen optie.
    Heb jij nog veel last gehad? Ik wil eigenlijk maandag weer naar het werk maar op dit moment weet ik het nog ff niet. Gelukkig eerst weekend

Deel Deze Pagina