marisca, hoe is het nu met je? Heb je nog veel last gehad? Julian merkt natuurlijk ook dat er iets is dus wil misschien het liefste bij jou blijven.
Je moet gewoon heel erg goed naar je eigen lijf uisteren. Ik heb zelf de dag na de ingreep een beetje een katerig gevoel gehad, maar totaal geen buikpijn of zelfs maar bloedverlies gehad. Ik ben gister voor het eerst gaan werken (dus de dinsdag en woensdag nog vrij geweest) en dat ging prima.
Hoi Anette1, goed om te horen dat het achter de rug is en inderdaad is meegevallen. Wat betreft dat werken.............mij hebben ze toen aangeraden het rustig aan te doen en dat blijkt niet voor niets. Ik voelde me de dag daarna eigenlijk super fit en ben toen eigenlijk een beetje over de top gegaan met ruimen in huis. Ik heb het geweten want daarna kwam de terugslag. Ik ben al met al ruim een week thuis gebleven en heb (uitgezonderd die ene dag dan ) echt rustig aan gedaan en dat bleek ik ook écht nodig te hebben. Onderschat niet (zoals ik toen wel heb gedaan ) dat het een hele ingreep is voor je lichaam. Nou meid ff bijtanken en dan vol goede moed weer blik vooruit en op naar een nieuwe kans! Wie weet treffen we elkaar nog eens op een gezelliger forum van deze zwangerschapspagina.
Hoi Anette, Met mij gaat het nu goed. Ik heb wel donderdag te veel gedaan.(ik voelde me goed) dit heb ik gisteren wel moeten bekopen met buikpijn. Bloedverlies heb ik bijna niet. Ik had geen keus (ruggeprik of narcose) maar ben toch blij dat ik onder narcose geweest ben. Een ruggeprik lijkt me heel eng.
Even een berichtje van mij. Vandaag ga ik weer werken, halve dag. Ik zie er ontzettend tegenop. Gisteravond zo´n rot avond gehad, vooral heel veel huilen. Ik dacht dat het goed ging maar zo leer je jezelf ook nog eens kennen. Nu nog steeds tranen maar thuis blijven zie ik ook niet echt zitten. heb ook nog veel buikkrampen, in de loop van de dag worden deze erger maar ja. Dus deze week ga ik voor halve dagen. Woensdag ben ik jarig (jippie) en daar heb ik ook al geen zin in. Mijn vriend is er niet die heeft cursus en komt pas donderdag weer thuis. Dus dit is even een ochtendklaag. Lucht wel ff op. Liefs Anette
Meis, wat vreselijk dat je je zo voelt. Ik ben ook heel bang voor de leegte die straks gaat komen na de curretage. Ik wil je echt heel veel sterkte wensen en huil, schreeuw, schop desnoods je verdriet eruit. Want het moet eruit, hopelijk heb je toch wat afleiding op je werk. En als je het niet trekt, gewoon eerlijk zijn.. Sterkte!
Ooh meis dat klinkt ook niet leuk allemaal,en ik heb gemerkt dat als je je een dag goed voelt je toch jezelf tegen komt de dag erna. Het goed afsluiten is echt heel belangrijk en ookal was het nog maar heel klein het was wel leven in jouw buik. De dag van de curretage en de dag erna voelde ik mij zo goed dat ik mij verbaasde en idd zaterdagavond kwamen dan eindelijk de tranen. Wij hebben gisteren symbolisch ons hartje begraven,en ik merk dat ik hierdoor aangeef dat het niet zomaar iets is en het op een goeie manier kan afsluiten. Heel veel sterkte.
Hoi, Het werken zit er weer op. Iedereen viel stil toen ik binnenkwam dus meteen weer tranen. Dus kreeg een lekker kopje koffie (ja, het smaakt weer) en het mijn verhaal gedaan en dat luchtte enorm op. Heb wel echt veel buikpijn dus ik weet niet of dat normaal is maar ik zie nog wel even. @ Karola, ik herken heet, ik vond het ook al wonderlijk dat ik het zo goed oppakte maar de tranen komen idd (waren er al hoor maar neit zo hevig) Wat goed van jullie om er zo mee om te gaan. Is inderdaad niet niks, ook al heeft iedereen zoiets van, ja het gebeurd zo vaak.... @ Marjo heel veel sterkte! Liefs Anette
Morgen moet ik terug naar de gyn want ik heb gygantische buikkrampen en die worden elke dag iets heftiger. Nu ook bloedverlies. Balen!
Ja, vandaag een baaldag. Jarig en mijn vriend heeft cursus en komt morgen pas terug en stevig aan de paracetamol. Ik hoop echt dat ik geen tweede curretage hoef want dat zie ik echt niet zitten, maar ja. Maar karola, hoe is het met jou? Nog veel last gehad?
Hoi Anette, Vervelend dat je erge krampen hebt. Het is inderdaad niet te hopen dat je nogmaals een curettage moet ondergaan. Met mij gaat het wel redelijk goed. Ik heb wel wat buikpijn 's avonds als ik de hele dag teveel gedaan heb. Ik heb ook hoofdpijn, waar dat vandaan komt is mij niet duidelijk. Hebben meer vrouwen dat gehad na een curettage?
Hoi Marisca hoofdpijn heb ik ook, zal het morgen even aan de gyn vragen. Zij moet daar wel een antwoord op weten. Zo zie je maar weer, een curretage lijkt neit veel voor te stellen qua ingreep maar je ziet dat het toch wel wat klachten geeft. gun je lichaam de tijd om tot rust te komen en laat je goed verwennen. Ik kreeg van mijn vriend een hele mooie knuffelbeer (van kika) voor ons sterretje, vond ik zo lief.
Anette,hiep hiep hoera GEFELICITEERD! hoop dat het een beetje vreugde geeft Ik voel mij eigenlijk best goed,wel snel moe en ook ik heb steeds hoofdpijn,wel opvallend om te horen dat jullie het ook hebben. Zou het van de narcose komen? zou wel ok zijn als je er aan denkt om het te vragen aan de gyn morgen Anette. En ik heb een soort vreemde maagpijn Maar verder geen ernstige dingen en vloei vrij weinig. Morgen moet ik ook werken,een lange dag van 9 tot 9,een lange dag maar ik heb er ook wel zin in,ff iets anders. Ben benieuwd hoe het morgen bij de gyn gaat,maar zal het pas tegen 10 uur in de avond weten als ik thuis ben. Heel veel sterkte morgen!
Hoi Meiden, Ik denk dat de hoofdpijn inderdaad van de narcose komt. Ik wilde vanavond weer naar spinning, maar dat bel ik toch maar af. Ben nog wel moe. Gister ben ik lekker gaan shoppen. Daar knapt een mens ook van op. We hebben ook een vakantie geboekt. We gaan in juni naar Turkije. Toen ik net zwanger was, zag ik het niet zitten om naar het buitenland te gaan, maar nu hadden we zoiets van, nu hebben we het wel "verdiend" Anette; hoe was het bij de gynaecoloog?
Anette, Heel veel sterkte. Ik weet hoe je je voelt, heb vandaag ook te horen gekregen (bij 8 weken en 5 dagen) dat het bij ons foute boel is. Nogmaals sterkte! Marie
Hoi, Hier even een berichtje. Mijn baarmoeder zit dus nog vol met gestolt bloed en daar heb ik nu cytotec voor gekregen dus ik hoop dat het daarmee los komt. Het weefsel is onderzocht maar ze gaan het verder onderzoeken omdat het leek op een mola zwangerschap. daar ben ik niet blij mee! Ik ben dan ook stevig aan het hopen dat dat niet zo is. Nu dus hevige buikkrampen......... gezellig dus maar ja. Hoofdpijn kon ook komen door de aanwezigheid van zwangerschaphormonen die nog niet weg zijn. marie, heel veel sterkte toegewenst. had je bloedverlies of kreeg je het te horen bij een echo? Balen zeg. liefs Anette
hoi Anette, ik heb twee weken geleden bloedverlies gehad/ roze slijm. Maar kreeg het vanochtend te horen tijdens de echt dat het waarschijnlijk mis is. Jij ook sterkte, hoop voor je dat je buikkrampen snel voorbij zijn! groetjes Marie
Hoi, eindelijk weer nieuws van mijn kant. De hoofdpijn kan nog komen van de zwangerschapshormonen of van de narcose, was heel normaal. Nou, de stolsels hebben mijn lichaam verlaten (ik wist niet wat ik meemaakte) en buikpijn is weg. De gyn denkt niet aan een mola zwangerschap want ik heb daar geen aanwijzingen voor. Het wordt allemaal nog onderzocht en ik krijg volgende week vrijdag de uitslag. Fijn weekend allemaal