Hoi Anette, Gelukkig dat je nu all stolsels kwijt bent en dat je geen buikpijn meer hebt. Je kunt nu in ieder geval gaan opknappen. Bij mij is het vloeien nu over en ik voel me een stuk beter dan vorige week. Ben nog wel wat sneller moe, maar lekker vroeg naar bed met een goed boek doen wonderen.
Jeetje Anette en ik nog zeggen dat zo'n curretage wel mee valt. Wat is het nog een gedoe bij jou geworden. Dit heb ik inderdaad allemaal niet meegemaakt. Bij mij was t nog ffies 2 dagen bloeden en klaar. Niks geen buikbijn en hoofdpijn. Ja zou je zeggen "daar heb ik wat aan". Nee ik vind het echt super Vervelend voor je dat je dit er bij kreeg. Ik hoop ook dat nu het eruit is je weer verder kan en dat er geen sprake is geweest van een Mola zwangerschap of wat dan voor engs ook. In ieder geval sterkte met alles!
Hoi, Abigail, ik zou nu ook nog tegen iedereen zeggen dat een curretage meevalt want dat vind ik ook nog steeds. Alleen besloot mijn baarmoeder dat ze op slot ging en dus kan het bloed er niet uit. Dat ligt aan mijn baarmoeder (wat ze heeft laat ze niet los...) Maar wel lief van je dat je nog even iets laat horen, vind ik wel fijn. En succes met klussen, dat je maar weer snel zwanger mag worden, en deze keer een goede! Marisca, fijn dat je weer aan het opknappen bent, zoals mijn vader al tegen mij zei: het is ook niet niks, iedereen zegt dat wel maar het is toch een ingreep, dus denk goed aan jezelf! Volgende week wil ik weer een poging wagen om te werken, halve dagen vind ik wel even genoeg. Mijn hoofd zit nog een beetje vol. De angst voor de mola is er ook nog, alleen minder. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs Anette
Abigail, ik zie net dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd (lekker goed opgelet). Ik zal heeeeeeel hard voor jullie duimen en dat het deze keer goed mag gaan. Dikke knuffel
Haha ja klopt. T is nog pril en onzeker maar ben er wel ontzettend blij mee, misschien nog wel meer dan de keren ervoor. Komt misschien omdat ik nu weet hoe kostbaar het is en wat het met je gevoel doet als je het ineens verliest. Maar goed eerst die echo bij 10 weken en een goede uitslag en dan pas kan ik echt gaan genieten. Ik hoop voor jou ook dat je snel weer een beetje de ouwe bent en je leventje weer op kan pakken. Maar uit je schrijven op te maken ben je volgens mij wel een positieveling en dat scheelt een stuk bij je herstel. Dank je wel alvast voor het duimen, dat kan ik wel gebruiken. Hou je haaks meid en wie weet treffen we elkaar wel weer op een positiever forum. Dikke knuf terug.
Abigail,ook ik duim voor je dat het goed mag gaan,3x is scheepsrecht Anette,hopelijk gaat het opknappen nu snel,hou jezelf in de gaten als je weer gaat werken,gaat het niet dan gaat het niet! Ik dacht na ruim 1 week van het vloeien af te zijn,maar daarna begon het weer,het is maar een beetje maar nog steeds niet helemaal klaar. Pas als het vloeien helemaal over is dan is het voor mij afgesloten.
Hoi Vandaag naar gyn geweest voor uitslag mola onderzoek maar de uitslag was er nog niet (2 weken geleden gecurreteerd) HCG was goed gezakt dus dat is dan positief. Volgens gyn ziet het er allemaal positief uit dus dat neem ik dan maar aan. Groetjes
Hoi Duurt idd erg lang die uitslag, snap ik ook niet zo goed maar ja. Verder gaat het wel, ik vloei nog een heeeel klein beetje, is bijna niet de moeite maar toch. Werken gaat nog niet zo goed, ben er met mijn hoofd niet bij... Ik zou alles zo graag af willen sluiten maar zolang ik geen uitslag heb kan dat niet. Maar hoe is het met jou? Lichamelijk en emotioneel gezien? ben je aan het werk? Liefs Anette
Met mij gaat het eigenlijk heel goed,ik heb het emotioneel goed en heel bewust kunnen afsluiten. En ik heb al kids dus wat dat betreft moeten we hier ook weer verder. Lichamelijk is het mij heel erg meegevallen,vloeien doe ik nu ook niet echt meer. Wel 1 week lang hoofdpijn gehad,maar nu dat over is krijg ik weer meer energie. Merk wel dat s'avonds nog steeds erg moe ben. Werken doe ik maar 1 dag in de week,wel van 9 tot 9,en ben dan ook best moe,maar het werken zelf gaat wel lekker. En ik wil echt positief blijven en denk ook echt dat het goed komt.
Hoi, eindelijk weer een berichtje van mij. Uitslag was er nog niet maar de gyn heeft gebeld en de conclusie is dat het geen mola zwangerschap is! Ik ben echt zo blij hiermee, moest gewoon even huilen (gelukstranen en die zijn altijd welkom) Maar hoe is het met jullie allemaal? Druk aan het klussen of willen jullie nog even wachten? Liefs Anette
Super meid! Echt goed om te horen, daarmee dus alvast van harte gefeliciteerd! Dat is in ieder geval positief! Nou en nu dan maar vol goede moed op naar de volgende goede ronde
Ja, ik wil eerst mijn menstruatie afwachten en dan zien we wel weer. Het lastige is dat je nu niet weet wanneer die gaat komen. heb wel sinds een paar dagen buikpijn. Niet erg maar wel aanwezig. Dit ken ik niet, had nooit last van mijn menstruatie en de eisprong voelde ik ook niet dus kan het ff niet plaatsen. Als ik uitga van mijn normale cyclus zou ik vandaag ongesteld moeten worden, gerekend vanuit 1 maart, de dag van de curretage. Abigail, wanneer krijg je je eerste echo? karola, hoe is het met je?
Hoi Anette, lief dat je er naar vraagt. Dinsdag over een week 10 april s avonds moet het gaan gebeuren. Nog ff een anderhalve week spannend. En ongi geworden of niet?
Fijn om te lezen dat het weer goed met je gaat Anette! En heel lief dat je aan mij denkt. Hoe het met mij gaat? Tja het gaat wel,ik merk dat ik, buiten een aantal situaties om,de miskraam aardig heb verwerkt en van mij af kan zetten. Maar misschien ben ik wel erg stoer,want ik ben al een aantal dagen down en weet niet zo goed waarom,dus denk je al snel dat het daarvan komt. Lichamelijk gaat het wel heel goed,ik heb mijn eisprong gehad (die voel ik) dus als het goed is word ik 7 April ongesteld.
Hoi Allemaal, Hoe is het met jullie? Met mij gaat het wel goed. We zijn net terug van een weekje Vennenbos. Het was erg leuk. Ik ben woensdag weer ongesteld geworden. (precies 28 gagen na de curettage) Ik kan er best goed mee omgaan, al had ik wel een raar gevoel om al die dikke buiken te zien in het park. Ik gun het ze van harte, maar was stiekem toch wel een beetje jaloers.
@Karola,Heb ik ook zo´n down gevoel en ik geef ook de miskraam de schuld. Gisteren zat ik in de auto te huilen en waarom? Maar ja, dat mag ook, toch! Ik kan me er niks bij voorstellen dat je je eisprong voelt. Dus alles is weer op gang aan het komen bij jou? Dat is wel fijn. Duurt allemaal wel een tjid voordat je het verwwerkt hebt, kan ook niet in een keer. Valt me van mezelf ook tegen, dacht ook altijd dat ik wel een ´bikkel´was.. @Marisca. Lekker een weekje weg, doet je goed denk ik. Dat jaloerse gevoel ken ik. Een neef van mij wordt vader en hij maakte het al met 5! weken bekend. En een paar collegas´s die iets na mij zitten. Fijn voor hun dat het goed gaat maar 1 collega voelt zich zo schuldig omdat zij al 1 kindje heeft. Wel lief maar slaat nergens op. Ik heb gewoon gevraagd of ze er met gesprekken een beetje rekening mee kunnen houden de eerste tijd. Fijn dat je menstruatie er weer is. Willen jullie nog even wachten of toch weer zo snel mogelijk proberen zwanger te worden? Nou, hir gaat het wel. De hele week wat buikpijn gehad en nu een gevoel alsof ik ongesteld moet worden maar ik weet het ook niet. We wachten maar af. Tot nu toe niks dus. Wel een vakantie geboekt naar zuid-afrika. Nu kan het nog.. Je hoeft geen malaria tabletten dus ik mag zwanger worden. Al wil ik wel een menstruatie afwachten, even rust aan mijn lijf. Fijn om te horen dat het met jullie ook weer goed gaat, al zijn er altijd nog die kleine rot momenten maar dat mag! Liefs Anette
Wij wilden eerst wachten totdat we in juni op vakantie gaan naar Turkije. Ik wil niet het risico lopen dat het nu in 1x raak is en dan ongeveer 8 weken ben als we weggaan. Ik denk dat we deze maand nog voorbehoedsmiddelen gebruiken en als ik de volgende keer ongesteld wordt er weer voor gaan. Zie jij het al weer zitten of wil je nog wachten? Leuk dat je naar Zuid-Afrika gaat, dat lijkt me heel erg leuk. Geniet ervan zou ik zeggen. Ga je al snel?
We gaan in juli. Rondreis van kaapstad naar johannesburg. In principe wil ik graag weer snel proberen om zwanger te worden maar ik vind het ook wel eng. Idd stel dat ik zwanger ben en stel dat het weer mis gaat en ik zit dan net in afrika... Maar van de andere kan tkan ik ook niet mijn leven stil zetten dus we zien wel. Eerst maar eens deze menstruatie afwachten en dan moet het ook maar weer lukken. Dat weet je van tevoren niet. x Anette
Hoi Het lijkt erop dat mijn ogie eraan zit te komen. al 3 dagen buikpijn.. Het zet alleen nog niet echt door maar het begin is er. Heb gisteren ook besloten dat ik niet wacht tot na de vakantie. Ik ga ook niet in de gaten hoden wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, we zien het wel. Mijn vader is aan het sukkelen met zijn gezondheid. hij is al heel lang verkouden. Volgens ha zijn zijn longen goed maar hij kan dat zelf niet geloven. en aangezien ik op de afdeling radiotherapie werk ga ik ook meteen van het slechte uit. Moet ik niet doen maar dat karaktertrekje zit in mijn genen.. Dus dat is ook een reden. Liefs Anette