Hier een gedicht wat ik op internet tegen kwam, ik heb het een beetje op mijn situatie aangepast. Het geeft heel goed het gevoel neer hoe een vrouw zich na een bbz of miskraam voelt. Ik heb je maar heel kort bij me gehad Je gaf mij vreugde in mijn leven, ook al was het maar heel even. Jij maakte me vrolijk en blij, je was een stukje van je papa en mij. Maar het genieten duurde niet lang, het bloed en leegte maakte me bang. Ik heb je moeten laten gaan, mijn tranen zijn aan het stromen gegaan, Niemand koos voor dit feit, maar ik ben je nu wel kwijt. Een ding moet je wel onthouden, ik zal altijd van je blijven houden. Je papa en broer geven mij de kracht en geloof me kleine schat, Je had de beste papa van de wereld gehad.
Dit vind ik erg mooi! Ook papa's hebben veel verdriet na een miskraam. Mooi gedichtje hoor! Xje Chantje
wij hebben een klein hout schaaltje met een vlindertje er op geplakt en er staat een spiegeltje op met deze tekst: een lege plek een groot gemis, een fijne herinnering is al wat er van jou nog is. waar ben je nu? vraag ik me af, 'k voel nog de liefde die jij me gaf. jou te kennen vond ik fijn. je los te laten dat doet pijn. ik zal je missen in dit leven, en voor altijd om je blijven geven. en wij branden iedere avond daar 2 kaarsjes bij... heel veel sterkte iedereen! xxx sanne