Ik ben vandaag jarig en ehb vandaag getest. Maar helaas, geen 2e streepje. Ben benieuwd hoelang deze cyclus gaat duren... hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, maar dat is nog even afwachten...
|Van harte gefeliciteerd meis!!!!!!! Ik wens je een fijne dag!!! Jammer dat je geen posit-test in handen hebt zeg...gewoon maar afwachten...wie weet?
nou je kan officieel pas morgen testen dus wie weet alsnog een verlaat kadootje ik duim voor je. ennuh gefeliciteerd he liefs Angela
gefeliciteerd met je verjaardag.. Gewoon over twee dagen wer testen en idd een verlaat kado is ook mooi.. Liefs Britt
zolang je er nog niet zijn moet je de moed niet opgeven meid kan nog steeds alle kanten op hoor.... gefeliciteerd en alvast een fijne verjaardag...wie weet met verlaat kado'tje
@Shelde, Gefeliciteerd meis! Een fijne dag gewenst. Jammer dat je niet positief hebt getest maar eh...het kan nog. En anders wens ik je heel veel succes in de volgende ronde. Liefs, Velobabe
Ik denk dat ik maandag weer test als er nog geen zijn. Dan is m'n man jarig... heeft hij een leuk cadeautje.
Mijn vriend is zondag jarig en ik zou dan ook testen..hoop iig niet dat ze dan komen de ^^. Want dan komt er visite..
@Shelde Hoop dat je man maandag ook een fijne verjaardag heeft. @Britt Jouw vriend ook alvast een fijne verjaardag gewenst en ik zal voor je duimen dat het raak is. We zitten trouwens wel bij elkaar in de buurt wat NOD betreft (Shelde, jij en ik) Groetjes, Velobabe
gefeliciteerd met je verjaardag meis. en als ik jou was zou ik pas na een week overtijd gaan testen, want het is niet leuk om steeds teleurgesteld te zijn(heb er ervaring mee). want je hebt nu al voor je nod getest. het schilt je ook wat geld, want als je zwanger bent dan test je dan ook wel positief. ik zal blijven duimen meis. liefs san.
Ja zie er veel die weer aan het einde zijn en op de wachtbank zitten..word het een beetje zat. Wil op een wolk en niet een harde bank..
Shelde nog gefeliciteerd met jou verjaardag, en alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje. Geen bloed is goed, dus het kan nog meid. Mocht je nu niet zwanger als je dan over 3 maanden zwanger bent heb je volgend jaar een SUPER KADO