Wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, omdat ik niet weet of het zo vroeg ook al een miskraam genoemd wordt.... Begin deze week vertelde ik jullie heel vrolijk dat het in ronde 9 eindelijk gelukt is, maar helaas heeft het toch niet zo mogen zijn...
Nog maar erg kort... 4 weken... Op advies van de huisarts test ik de volgende keer pas bij 10 dgn overtijd...
Hi Linda, ik ken het! Heb zelf ook een vroege MK gehad. Vind het heel erg voor je. Geef het een plaatsje, huil lekker en onthoud dat je het echt niet had kunnen voorkomen, dus zoek het niet bij jezelf... Dikke digitale knuffel!
Lieve Linda, Een positieve test is een positieve test. Dus je was wel degelijk zwanger, en je mag dit wel degelijk een miskraam noemen. Hoe pril het ook was, het was wel de aanleg van wat jouw kindje had kunnen worden. Sterkte meid, geef je emoties tijd en ruimte en geef jezelf vooral niet de schuld! En als je vragen hebt of gewoon tegen ons aan wil praten, laat het ons dan weten. Liefs, Wendy
Hoi Linda, wat ontzettend verdrietig voor je, ik weet als geen ander hoe je je voelt. En ook al was je "pas" 4 weken zwanger, je was wel zwanger en daar was je heel erg blij en gelukkig mee. En dan is het opeens weer over, maar jij blijft met het gevoel zitten. Praat er veel over, zo vaak en zo veel als jij wilt, huil, wordt boos en zoek de oorzaak vooral niet bij jezelf. Heel veel sterkte de komende tijd ! Liefs, Natascha.
Hey linda ik vind het jammer terug geluk te zien omslaan in verdriet, ik wil jullie heel veel sterkte wensen! flyke
Jeetje meid wat kl*te, heel veel sterkte. Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven en dat jullie er weer voor kunnen gaan en dat je zwangerschap wel 9 maanden goed blijft gaan. Dikke knuffel Jolie
Hé meiden, Bedankt allemaal voor jullie reacties. Het gaat gelukkig alweer stukken beter. Het bloeden is inmiddels al gestopt en heb ook geen buikpijn of zo gehad. Ik heb veel troost aan de gedachte dat het vruchtje waarschijnlijk niet gezond is geweest en daarom door mijn lichaam weer is afgestoten. Ik hoop echt dat het niet weer 9 maanden wachten is, maar dat weet niemand vantevoren natuurlijk. Thnx allemaal
hoi, wat vervelend voor je. maar je hoeft niet bang te zijn hoor dat je weer lang bezig hoeft te zijn. mijn eerste kind heeft toen 9 maanden geduurd voordat ik zwanger was en deze keer was het na twee keer raak, oke helaas is het een mk geworden, maar het kan dus wel. mijn ervaring is dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, bij mijn eerste kindje was dat namelijk het geval totdat ik zei laat maar we zien wel en toen was het juist raak en bij deze mk ook,we zien wel. groetjes en veel sterkte nathalie