[Ik vind het erg raar om het nu te gaan typen, maar ga gewoon ffe helemaal uitleggen , heb gewoon hulp nodig. heb nu kunnen regelen MET MOEITE een echo voor controle omda ik niet gelijk met me bene wijd open wil... Ik heb 1 dec een test gedaan die was een plus dus dat ik zwanger was ik had een afspraak bij dokter gemaakt volgende ochtend.. die nacht drvoor kreeg ik allenmaal slijm (vruchtwater) 3 weken drnaa was ik eindelijk 1x ff heel wijnig ongesteld, dat was dus me vruchtje wat er uit moest. maar ik heb nergens mijn moederkoek gezien. de doktr dagt iets met dirjgende miskraam. ik weet het allenmaal niet. ik heb het gevoel dat mijn buik als een babybuikkie word. en heb geen klachten geen pijn ofzo . maar ik wil nu gewoon weten hoe het zit. donderdag dan wel echo.. maar stel ik ben nu weer opnieuw zwanger, of da ik 2lingzou hebben en 1tje is nu weg miskraam dus.. ik weet het allenmaal nuie zou graag advies informatie en alles willen hebbn groetjes roxanne
hey meis een placenta heb je nog niet in dat stadium.slijm hoeft ook geen vrucht water te zijn dit omdat je ook wat andere afscheiding kan hebben.heb je wel echt stolsels verloren want een bloeding die heel weinig was stelt ook niet veel voor dat gebeurd bij veel vrouwen in het begin van de zwangerschap. heb je alweer een test gedaan viel deze negatief uit? ik denk dat je de echo even moet afwachten maar ik ben er niet echt zeker van dat je een miskraam hebt gehad.
Ik had het slijm, 3 weken daarna me vruchtje ik ben daarmmee naar de huisartsepost ggaan .. want vond het op een stuk kip met een spier lijken. was dus me niet goed gevormd kind met het navelstrenngtj.. maar me moederkoek zat dr ook niet aan heb ik niet gezien.. en sinds nu 2 dagen krijg ik pas last van me borst en heb ik bobeltjes rond me tepels ... en ik heb donderdag wel een echo bij ziekenhuis en ik weet nou niet of ze het via me buik doen, of inwendig maar als het inwendig is:S wat gebeurt er dan wel nie:s misschien had ik wel een 2 ling en heb ik een miskraam van 1 gehad:S snapjeA:!
De placenta ontwikkeld zich pas in week 11 van de zwangerschap. Als ze uitwendig niets kunnen zien dan heb je hele dikke kans dat ze inwendig gaan kijken. Trek bij voorbaad een rok aan zodat je niet helemaal bloot ligt. In je achterhoofd houden dat je het voor een goed doel doet. Een inwendige echo is niet leuk maar pijn doet het zeker niet. Ik heb het 2 keer gehad en ondanks dat ik voor een man lag heb ik mijn verstand maar op 0 gezet en gedacht, ik heb dan geen onzekerheid meer. Succes meid
hey meid, wat toevallig jou ken ik! Maargoed daar heb je natuurlijk niks aan, wat ik alleen wil zeggen laathet allemaal over je heen komen, je kan er helaas niks aan veranderen.