Hoi hoi allemaal, Eerder had ik al aangegeven dat ik bloedverlies had. Sindsdien ben ik enorm in paniek. Vandaag was t erger en dus de verloskundige maar weer gebeld. Ze is onmiddelijk langsgekomen en heeft inwendig onderzoekje gedaan. ze zag de bloeding ook, maar kan nog niet zeggen of t een miskraam is. tot nu toe is mijn baarmoederwond gewoon nog gesloten. de baarmoeder had ook de goede grootte van een bijna 6 weken zwangerschap. wel lag mij baarmoeder anders en dat gebeurd in 10% van de zwangerschappen. ze gaf aan dat in dit soort gevallen t wel vaker voorkomt dat men dan een bloeding krijgt doordat de baarmoeder tegen ???? aandrukt en er een wondje kan ontstaan. maargoed het kan ook net zo goed nog steeds het begin van een miskraam zijn. nu een echo geeft nog geen uitsluitsel,dus heeft geen zin. ik krijg aanstaande woensdag een echo, een inwendige, ook omdat mijn baarmoeder dus anders ligt. tot die tijd is het even afwachten, mits het niet erger gaat worden. wanneer ik stolseltjes zou krijgen, dan moet ik er vanuit gaan dat t wel fout is. zit er ff helemaal door heen en dan met de gedachte dat ik nog steeds niks zeker weet, poeh!! wie heeft zo'n soort situatie ook meegemaakt? kan wel wat steun gebruiken. Liefs sannie
hoort goed toch? Als je baarmoeder nog dicht is komt het bloed in ieder geval niet daar weg! Stoer van je dat je de vk hebt gebeld, ik durfte niet dacht dat ze me dan vast een zeikerd vond zo aan het begin van de zwangerschap. Ik hou je berichtjes in de gaten, heel veel succes en hopelijk is het snel woensdag en zie je gewoon een klein wurmpje op het scherm verschijnen. Ik maak me klaar voor een nieuwe klusweek, pfff
Ja ik was zo in paniek en dus toch de verloskundige gebeld en gaf ook aan bij haar van; je zult me wel een bange muts vinden of een zeikerd. maar nee ze was heel begripvol en binnen 10 minuten was ze er gewoon. dat deed mij goed, ondanks de situatie. voor mij mag de tijd snel gaan of ik moet gewoon snel duidelijkheid krijgen. indien het doorzet , echt tot een miskraam komt ze terug en hoeft de echo dus niet meer. zo klote dat je in zulke gevallen niks te zeggen hebt over je lichaam, geen controle. Ik hoop voor jou dat t weer snel raak mag zijn en dat t dan wel goed gaat. ik houd je op de hoogte. liefs sannie
Ik heb zelf een hele erge bloeding gehad met 12 weken zwangerschap Alles zat tot aan m'n knieën onder het bloed, door mijn spijkerbroek heen Ik heb toen ook een extra echo gekregen, alles erop en eraan, maar ze konden niet vinden waar de bloeding vandaan kwam De baby deed het prima en inmiddels is ze ook geboren Nog steeds geen idee waar het van kwam
Geen ervaring mee, maar volgens mij best positief wat vk vertelde. Woensdag heb je meer zekerheid en ik hoop dat je dan een kloppende hartje ziet. Wel goed van je dat je de vk hebt gebeld. En ook dat zij gelijk kwam, geeft toch een vertrouwd gevoel.
Precies hetzelfde meegemaakt ook rond 6 weken. Toen ik voor de echo ging zagen ze ook nog eens geen kloppend hartje en gingen ze uit van een missed abortion. Daarna weer een erge bloeding, zoiets al Takhen, dus we hadden de hoop al opgegeven. Ik bleef me wel zwanger 'voelen' en mocht weer voor een echo komen. Toen was er wel een hartje te zien en hebben ze de zwangerschapsduur 2 weken terug gezet. De rest van de zwangerschap verliep heel goed en met 42 weken is mijn dochter geboren, die ondertussen alweer 11 jaar is.
lieve meiden, Toch vrees ik t ergste. sinds vannacht enorm bloedverlies. echt met draden valt het in de wc pot ( sorry voor de details). zijn dit nou de stolsels of hoe zien die er uit??? ben er kapot van en voel me gelijk niet zwanger meer. de druk op mijn borsten is ook weg. kan alleen maar huilen en nog eens huilen. liefs sannie
Klinkt wel als stolsels helaas Zo was het bij mij ook. Ook klonten zeg maar. Ik hoop dat het toch loos alarm is meid. Heel veel sterkte!!
Hoi Sannie, probeer zoveel mogelijk te bewaren en bel de verloskundige! Die kan bepalen of je een vruchtje verliest of dat je ergens anders vandaan bloed. Ik duim voor je dat het goed zit!
Hier ook rond de zelfde periode bloedverlies gehad. Best hevig helderrood, maar ook geen stolsels. Ik was ook als de dood dat het fout zou zitten. Maar heb uiteindelijk met 9 weken mijn 2e echo gehad en bleek dat het kleine ukkie het prima naar zijn zin had. Bij mij bleek dat er een bloedvaatje gesprongen was. Het kon dus geen kwaad voor het vruchtje.
Hoi Hoi, Misschien hebben jullie t al bij andere berichten gelezen,maar helaas heb ik vandaag met 6 weken een miskraam gehad. dodnerdag begon de bloeding, gisteren de verloskundige geweest en vannacht was een hel. vandaag echo gehad en die gaf de doorslag, het is mis.niks meer te zien in de baarmoeder, het lichaam heeft het al zelf afgestoten. nu erg veel verdriet,maar gelukkig ook veel steun om ons heen. hopelijk kunnen we dit verwerken en goed. ik moet nog niet aan werken denken, puur omdat ik werkzaam ben in de kinderopvang. de collega's zijn inmiddels op de hoogte,maar ouders en kinderen hoeven dit niet te weten. ik heb een leidinggevende functie en daar staat mijn hoofd nu echt ff niet na, maar anderzijds, thuis blijven wordt ik ook niet gelukkiger van. zie nu al zo op tegen t moment dat ik mijn vriend de ochtend zie vertrekken naar t werk en ik huilend achter blijf om later te beginnen. liefs sannie
Ik weet helaas uit ervaring wat je meemaakt en hoe je je voelt :x.. Het verdriet is groot en vergeten doe je dit nooit meer! Ik hoop dat je het een beetje kan verwerken en dat je snel weer zwanger wordt en blijft.. Bij mij was het gelijk weer raak, dus het kan heel snel gaan.. Heel veel sterkte gewenst!!!!!!!!!!
ik wens je heel veel sterkte.. dit is echt niet leuk om te lezen, laat staan mee maken . sterkte normaals