Helaas ik moet weer naar de gyn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chantal26, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik zit hier weer flink te balen :( helaas gaat het zwanger raken zo niet lukken.
    Mijn cyclus is te onregelmatig.
    Bij ons dochtertje ben ik ook met clomid en pregnyl zwanger geraakt.
    Na mijn zwangerschap was mijn cyclus heel regelmatig, terwijl ik voor mijn zwangerschap gewoon geen menstruatie kreeg.

Maar nu begint het helaas weer, we zijn alweer een jaar bezig, en iedere maand ben ik langer overtijd.
    het begon dat ik de 14e van de maand mijn menstruatie kreeg, toen was het ineens de 18e en vorige keer was het de 24e nu zitten we op 3 oktober en er is nog geen menstruatie te bekennen.
    Ik heb 3 zwangerschapstesten gedaan, maar helaas negatief :(
    Normaal krijg ik hele erge hoofdpijn en buikkrampen, maar dat is nu helemaal niet.
    Ik heb nu wel opzwolle pijnlijke borsten, en ik ben wat eerder moe.
    Dat heb ik bij mijn menstruatie nog nooit gehad.

Maar ja ik test wel negatief dus ik ben niet zwanger.

Vanmorgen heb ik de stap gezet om naar de gyn te bellen.
    Die zeiden dat ik eerst naar de HA moet om een verwijsbrief te vragen, terwijl mijn HA vorige week heeft gezegt dat het niet nodig is omdat ik al onder behandeling ben geweest.
    Maar dat moet dus nu wel.
    Ik zie er zo tegenop om weer aan de medicijnen te moeten, ik had er vorige keer erg last van gehad, ik was ziek moest niks als overgeven. Opzich niet erg maar ik heb hier wel een klein meisje rondlopen die al langdurig ziek is en waar we regelmatig mee naar het ziekenhuis moeten.
    Maar we willen zo graag een broertje of zusje voor ons meisje.

Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik wilde dit even aan jullie kwijt.

2. tulip

tulip Niet meer actief

he meid wat vervelend, je hoopt toch dat het deze keer wat makkelijker gaat he??

En dan krijgen jullie al wat voor je kiezen qua ziekenhuisbezoekjes, kan mij voorstellen dat het je allemaal niet in de koude kleren gaat zitten.

Ik hoop echt dat je de medicijnen niet lang zult moeten slikken en dat je snel zwanger bent nu.

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Dank je tulip ik hoop ook dat ik de medicijnen niet lang hoef te gebruiken.
    Ja en die ziekenhuis bezoekjes worden we ook niet vrolijk van, we moeten vandaag alweer :( maar het is goed dat ze haar goed in de gate houden.

Weet je wat ik trouwens wel raar vindt, ik heb afgelopen maand getempt en toen was mijn temp ongeveer tussen de 35,9 en de 36,1 nu zit ik al een tijdje tussen de 36,6 en de 36,8 dus ik snap er niks meer van.

Deel Deze Pagina