opnieuw bloeding?

Discussion in 'Zwanger worden' started by albertina1979, Oct 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. albertina1979

albertina1979 Niet meer actief

Dames,

daar ben ik weer met een vraagje.

Vorige week dinsdag kreeg ik mijn periode. Dit vond ik op zich al raar, omdat ik maar eens cyclus van 22 dagen gehad heb. Ik dacht: "ok nieuwe ronde nieuwe kansen" en vrijdag stopte de bloeding. Nu ga ik net naar het toilet en tot mijn verbazing veeg ik weer bloed af. Heeft iemand van jullie dit ook weleens gehad? Tevens is mijn temp gedaald (ik meet altijd 'sochtends voor het opstaan), maar overdag is deze toch 37,3. Op dit moment zelfs 37,5. Ik hoor graag jullie reactie of tips. Ik heb mijn tempkaartje ook bijgevoegd. 37be5e Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Jeetje dit is wel vreemd.... Ik weet het ook niet....
    Als ik je tempkaartje van de vorige ronde bekijk, dan had je nog best een hoge temp toen je ongesteld werd, maar op zich kan dat wel. Je LF zou dan ook kort zijn geweest, maar weer niet zo extreem dat het niet binnen de normaalwaarden valt. Dus ja... een korte cyclus zou kunnen.
    Alleen wel gek dat je dan nu weer begint te bloeden... De periode van vorige week dinsdag t/m vrijdag lijkt me ook wel erg lang voor een innestelingsbloeding. Heb je er zekerheidshalve nog een testje tegenaan gegooid?

Heb je ook iets geks gedaan? Of iets waardoor je een wondje zou kunnen hebben? (Bijv. seks waardoor je BM misschien wat beurs was en dan harde ontlasting waardoor er veel druk op komt? Als je zwanger bent kan je BM nl van dat soort dingen ook gaan bloeden, dus misschien kan dat ook wel eens voorkomen als je niet zwanger bent).

Ik zou 't even aankijken geloof ik... Als het morgen doorzet, kun je altijd de huisarts even bellen...

3. albertina1979

@annebeth. Ik denk dat het inderdaad slim is om morgen de ha even te bellen. Ik ben er toch niet gerust op. Misschien is er toch nog iets blijven zitten na de bevalling. Nee, ik heb nog geen test gedaan, omdat de bloeding 4 dagen aanhield dacht ik dat het geen innestellingsbloeding kon zijn ;) . Bedankt voor je snelle reactie

4. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik hoop dat de huisarts je morgen wat gerust kan stellen, want dit is inderdaad wel een beetje gek. Zal vast niks zijn, maar toch... ik zou het ook willen weten. :) Succes!

5. albertina1979

ik heb de vraag ook nog even gezet op het algemene forum, omdat daar veel meer mensen meekijken ;) Ik hou je in ieder geval op de hoogte

6. Maze

Maze Lid

Sep 30, 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet hier niets vanaf, behalve dat ik weleens oud bloed heb, dat er dan later nog uit moet, maar dan is het bruinig. Mogelijkheid? Over innestelingsbloed me ook al suf gegoogled, maar dat is eigenlijk zo vaag en anders bij iedereen, dus daar begrijp ik zelf ook weinig van, :).

Share This Page