ik weet niet of mijn bericht hier goed geplaatst is, zo niet sorry maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen. Ik zou graag lid worden van de zwangerschapsclub voor dames die uitgerekend zijn vanaf 10 to 31 augustus alleen ik weet niet hoe ik daar lid van word. kan iemand me dat misschien uitleggen?
Besloten? Volgens mij kan je gewoon bij het onderdeel 'zwangerschap clubs' het betreffende topic aanklikken en mee gaan posten. Sommige zijn idd besloten, dan staat het er vaak al bij in de titel van het topic.
Idd even aanklikken sommige zijn idd besloten dat staat er dan ook bij als je ze aanklikt. Er is dan iemand die de club beheerd en jou evt wel of niet accepteert.
Hoi hoi. Ik ben uigerekend op 16 augustus. Ik had me ook na een langere tijd willen aansluiten bij de desbetrefende club voor 16-31 augustus uitgerekend. Maar helaas geen reactie van niemand niet. Tja als mensen net doen of je niet of niks gepost heb ga je ook niet gezellig mee kletsen. Je kan ook altijd zelf een club beginnen. Ik kom wel gezellig kletsen
Ik herken dat wel hoor ik zit ik het clubje van februari mama's Soms kwamen daar ook later meiden bij sommige zijn blijven plakken maar idd je moet echt wat meer je best doen als je er later bij komt. Zeker de meiden waar ik bijvoorbeeld vanaf de eerste test mee schrijf krijg je een soort van band mee. Weet natuurlijk niet wat er jou precies is overkomen maar als je even vraagt of je mee mag kletsen en even vraagt hoe het met ieder gaat in de zwangerschap en in het kort wat over jezelf vertelt krijg je vast reactie.
@paula1984. Ik snap dat ook wel hoor. Je wordt een hecht groepje. Maar ja ik kwam er pas achter met 12,4 weken dat ik zwanger was. Ga ik nu niet uitleggen is een te lang verhaal. Tja dan kun je niet meeschrijven vanaf het begin...
Ik kwam er ook pas met 12,3 weken achter dat ik zwanger was, en op 17 augustus uitgerekend. Misschien moeten we met z'n drietjes een nieuw clubje oprichten?
Ik vind het een goed idee djoess. Komen dan vanzelf meerdere dames gezellig meekletsen. Waarom kwam jij er zo laat achter? I
Ik had veilig gevreëen (dacht ik!) en ik ben 'gewoon' nog twee keer ongesteld geweest. Die eerste keer was een beetje vroeger dan normaal en ook wat weinig, maar hey, bloed=goed, vond ik toen. En de keer daarop was het ook minder dan normaal. Bij de eerste echo bleek dat ik een naar achteren gekantelde baarmoeder had en dat ze dan vaker horen dat een vrouw nog eens vloeit. En jij?
Ik kan 'm (nog) niet vinden Heb jij er al een berichtje geplaatst? Misschien kan ik 'm dan vinden via jouw recente berichten? EDIT: ik kijk er met mijn duffe hoofd gewoooon overheen