Hey meiden, Morgen moet ik om 7.30 in het ziekenhuis zijn voor curretage van restweefsel. Zie er enorm tegenop, maar loop er al zolang mee maar het laat niet vanzelf los dus het moet gewoon. Vanaf vorige week zaterdag ongeveer vloeide ik niet meer. Afgelopen maandag nog controle echo gehad en daar zat nog steeds dat restweefsel. Daarom heen ook wat opgehoopt bloed, en ik had inderdaad wat krampen gehad de week ervoor, alsof ik ongesteld was. Nu begin ik net weer te vloeien, flink wat. Ik vraag me af of ze vlak voor de curretage nog een echo doen? Straks is het toch nog onverwachts losgekomen, alhoewel ik dat bijna niet geloof. Moet je restweefsel echt herkennen als zijnde weefsel? Ik twijfel wat ik nu moet, of zal ik het gewoon melden morgenochtend vooraf? Pff..wou dat het allemaal voorbij was.. Bedankt voor het lezen..
Bij mij in ieder geval wel. Ik moest nog maar even naar de wc voordat ze begonnen En tijdens de ingreep bleven ze ook meekijken met echo-apparatuur. Ik heb geen ervaring verder met miskramen en wat voor/hoeveel weefsel je verliest. Ik zou morgen gelijk even vragen of ze nog een echo kunnen maken. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!
Morgen even melden. Volgens mij maken ze standaard een echo. Zeker na bloeding. Ik ben ook vreemde stukken verloren dinsdag maar alles zat er gisteren nog alleen is de zwangerschap verplaatst in mijn baarmoeder wat laat zien dat mijn lichaam het aan het afstoten is...
Volgens mij is een echo gebruikelijk. Maar goed ook, anders zou kindje van kennis van me er nooit geweest zijn!
Hoi lynn85, Anders vraag je om een echo. Ik had een echo bij een echobureau met 17 weken zwangerschap. Zagen ze dat het hartje niet meer klopte. moest de volgende dag naar de gyn. Zei m'n man toen we onderweg waren naar het ziekenhuis. Ik hoop dat ze het niet goed gezien hebben. Bij de gyn een uitgebreide echo gehad om het goed te laten doordringen. Ik wil hier alleen maar mee zeggen. Vraag van te voren om een echo. Misschien is curretage niet meer nodig. Veel sterkte morgen en doe daarna rustig aan mamsvan6