Vlak voor curretage nog een echo?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lynn85, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Hey meiden,

Morgen moet ik om 7.30 in het ziekenhuis zijn voor curretage van restweefsel.
    Zie er enorm tegenop, maar loop er al zolang mee maar het laat niet vanzelf los dus het moet gewoon. Vanaf vorige week zaterdag ongeveer vloeide ik niet meer.
    Afgelopen maandag nog controle echo gehad en daar zat nog steeds dat restweefsel.
    Daarom heen ook wat opgehoopt bloed, en ik had inderdaad wat krampen gehad de week ervoor, alsof ik ongesteld was.
    Nu begin ik net weer te vloeien, flink wat. Ik vraag me af of ze vlak voor de curretage nog een echo doen? Straks is het toch nog onverwachts losgekomen, alhoewel ik dat bijna niet geloof. Moet je restweefsel echt herkennen als zijnde weefsel?
    Ik twijfel wat ik nu moet, of zal ik het gewoon melden morgenochtend vooraf?
    Pff..wou dat het allemaal voorbij was..

Bedankt voor het lezen..

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Bij mij in ieder geval wel. Ik moest nog maar even naar de wc voordat ze begonnen ;) En tijdens de ingreep bleven ze ook meekijken met echo-apparatuur.
    Ik heb geen ervaring verder met miskramen en wat voor/hoeveel weefsel je verliest. Ik zou morgen gelijk even vragen of ze nog een echo kunnen maken.
    Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!

3. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen even melden. Volgens mij maken ze standaard een echo. Zeker na bloeding.

Ik ben ook vreemde stukken verloren dinsdag maar alles zat er gisteren nog alleen is de zwangerschap verplaatst in mijn baarmoeder wat laat zien dat mijn lichaam het aan het afstoten is...

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Volgens mij is een echo gebruikelijk.
    Maar goed ook, anders zou kindje van kennis van me er nooit geweest zijn!

5. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lynn85,
    Anders vraag je om een echo.
    Ik had een echo bij een echobureau met 17 weken zwangerschap. Zagen ze dat het hartje niet meer klopte. moest de volgende dag naar de gyn. Zei m'n man toen we onderweg waren naar het ziekenhuis.
    Ik hoop dat ze het niet goed gezien hebben. Bij de gyn een uitgebreide echo gehad om het goed te laten doordringen.
    Ik wil hier alleen maar mee zeggen. Vraag van te voren om een echo.
    Misschien is curretage niet meer nodig.
    Veel sterkte morgen en doe daarna rustig aan
    mamsvan6

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Volgens mij wel en anders vragen! Sterkte meis..

7. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Dank jullie wel! Ik ga het inderdaad maar vragen..

8. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte!

Deel Deze Pagina