hoelang bloedverlies en buikkramp na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door pandavliegen, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hoi allemaal,

1,5 week terug op 27 november heb ik een miskraam gehad, ik was toen net 6 weken. Opzich verliep dit allemaal volgens het boekje. Het bloedverlies was enorm veel, maar afgelopen donderdag en vrijdag leek dit wel echt minder te worden, inlegkruisje hoeveelheid zeg maar.

Afgelopen donderdag ook een echo gehad, en was niet helemaal schoon nog, maar was er zat was maar heel klein. 15 december een nieuwe echo.

Zaterdagochtend nog getest, maar deze was nog knalpositief, en positiever dan de 0.5 week ervoor.

Zaterdagavond kreeg ik weer flink kramp, en veel bloedverlies. Ik dacht, yes het laatste restje, maar het bloedverlies blijft (voor mijn doen) vrij veel. Ik red het net wel met een inlegkruisje, als ik deze elke 2 uur verwissel, en s nachts dan maandverband, en sinds vannacht ook weer echt vervelende krampen/steken erbij.

Ben het eigenlijk wel gewoon zat. Ik bedoel, was pas 6 weken, hoelang kan het duren?!?!?!?

Hoelang duurde het bij jullie? Voor het bloedverlies weg was? En de krampen? en de zw-test weer ging aflopen? Wil zo graag weer verder!

2. bolli

bolli Niet meer actief

Bij mij na 2weken toch ongeveer maar af entoe stopte het en kwam het trg. Dus in totaal 2 weken (inclusief enkel bruin verlies op het einde)
    Maar ik was bijna 11 weken (vrucht stopte wel met8wk)

Veel beterschap

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Als je een inlegkruisje vol hebt na 2 uur valt dat nog mee. Het zou idd kunnen dat nu t restweefsel eruit komt. Hou t de komende dagen in de gaten anders he gyn even bellen. Bloedverlies na een mk kan best lang aanhouden. Zie dat je een icsi behandeling hebt gehad. Dan heb je waarschijnlijk ook meds gekregen voor ern goede laag baarmoederslijmvlies. Dit moet na een mk ook weer afgebroken worden.

Sterkte

4. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Dankjewel voor jullie antwoorden!!

Ik dacht eerlijk dat na zo een vroege miskraam je wel na een dag of 5 overal vanaf was, dat valt vooral ff tegen.

Heb idd pregnyl gekregen net voor de terugplaatsing, dat zal wel ff voor een boost zorgen qua slijmvlies.

Ik wacht het gewoon (on) geduldig af ;) volgende week weer een echo en dan ff verplicht pauze als dat er goed uit ziet! Wel aan toe!

5. IH88

IH88 Lid

22 nov 2015
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is 21 nov mk geconstateerd. 's avonds kwam bloedverlies spontaan op gang en heeft 2 dagen flink doorgezet. Daarna nog 2 weken last gehad van bloedverlies. Ik ben afgelopen bij gynaecoloog geweest. Alsof mijn lichaam het wist, is daarna het bloedverlies gestopt.
    Ik was 8 weken zwanger.

Sterkte!

6. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik ga morgen naar de gyn, gisteren een extra echo gedaan omdat het bloedverlies voor mijn doen veel blijft, en er leek meer bloed in de baarmoeder te zitten dan een week eerder. Dus nu even kijken waar dat vandaan komt! Begon de 24ste met bloedverlies en 27ste miskraam. Ik hoop dat dit voorlopig het laatste bezoekje was en we volgend jaar weer verder mogen met icsi.

Toe aan pauze, rust en kerst vieren!

Deel Deze Pagina