Afgelopen vrijdag kreeg ik spontaan een licht roze bloeding ik schrok me wezenloos met een gedachten dat ik niet wist wat er aan de hand was. De bloeding was kort en was van licht roze naar fel rood naar donker rood. Het vreemde ervan was dat ik gelijk dacht aan een miskraam tewijl ik nog niet wist dat ik zwanger blijkt te zijn. Gisteren toch besloten om een zwangerschapstest te doen en wat blijkt ik ben zwanger. maar waar komt die bloeding dan vandaan? is het een miskraam? Ik weet het niet meer?
ik kan natuurlijk niks met zekerheid zeggen, maar ik heb de eerste 5 dagen toen ik wist dat zwanger was roze/rood bloed verloren. Zolang je geen stolsels verlist (ong zo groot als een pingpongbal) en geen heftige krampen hebt, denk ik aan een innestelingsbloeding. Maar zeker weet ik het niet hoor! \Bel anders voor de zekerheid eens de vk of de ha! Succes
Heb wel een licht ongesteldheids gevoel maar ik verlies geen stolsels. Toen ik vrijdag de bloeding kreeg was het net of ik in mijn broek had geplast, en merkte dat er ook wel vocht bij de bloeding was.
Gisteren gehoord dat het toch een miskraam is, hartje klopt niet meer. Weet alleen nu niet waar ik voor moet kiezen op de natuurlijke weg of met hulp. Het liefst met de natuurlijke weg. Maar ik verlies nog helemaal niets wel wat lichte krampjes. Weet nu niet waar ik goed aan doet en hoelang gaat dit duren 1,2,3 weken. Groetjes
Hallo Nane, Ik wil je allereerst heel veel sterkte wensen de komende tijd. Ik heb ook een MA gehad met 11 weken zwangerschap, en bij mij was het ook niet vanzelf op gang gekomen. Daarom koos ik voor de curettage, want naar mijn gevoel is dit makkelijker want dan loop je niet dagen/weken met een dood vruchtje in je lichaam. Bij een curettage weet je waar je aan toe bent, en mij heeft het wel makkelijker gemaakt m.b.t. de verwerking. Want toen ik hoorde dat het een MA was was het een behoorlijke klap geweest (aangezien het mijn 4e MK is) en wou ik dus een lege vruchtzakje niet langer in me hebben. Maar het is uiteraard aan jou. Als je snel weer zwanger wilt worden dan zou ik voor de curettage kiezen. Ik hoop voor je dat je het verlies een plekje kunt geven. Sterkte!
Ik heb gisteren gekozen voor een Curettage. Ik zit er alleen heel erg tegen op ik weet niet wat ik kan verwachten. Groetjesss nane
Hey mies, Wat vreslijk voor jullie! Tegen de curretage hoef je niet op te zien hoor meis, dat valt allemaal reuze mee. Je gaat voor een dagopname naat het zkh daar krijg je een narcose en word je geholpen Na de ingreep moet je ong nog een uur of 4 in het zkh blijven, iig gedronken en gegeten hebben en naar de wc zijn geweest. Verder verlies je nog aardig wat bloed na de ingreep, dat was bij mij iig zo, daarna valt het allemaal wel mee. Echt pijn heb je als het goed is niet ervan, misschien alleen wat krampjes in je buik. Heel veel sterkte meis! Liefs Ster
Sterkte nane... Bij mij is het zelf op gang gekomen. De gyneacoloog dacht dat het een volledige miskraam was. Alleen ben je daar pas zeker van als het bloeden vanzelf stopt en je geen krampen meer hebt. ook mag ik geen koorts krijgen. Dan moet ik weer terug komen. Denk dan dat een curretage wel direct zekerheid geeft. Heel veel succes Britt