Het begon 1,5 jaar geleden. Mijn man en ik wouden dolgraag een tweede kindje. Maar helaas na bijna 1 jaar nog steeds geen spontane zwangerschap. Door de huisarts zijn we doorverwezen naar de gyn. Deze constateerde na eerste onderzoek en bloeduitslagen dat ik pcos heb. Toen begonnen met clomid, maar helaas nooit met resultaat. Door de gyn doorverwezen naar de fertiliteitsarts. Ook daar verscheiden (ook pijnlijke) onderzoeken gehad. Uiteindelijk mochten we dan in augustus starten met menopur. Na 3 weken spuiten eindelijk goed nieuws: er was een follikel die goed groeide!! 22 september eisprong gehad en wonder boven wonder waren we meteen zwanger! Zo ontzettend dankbaar en blij! 2 echo hebben we gehad waarbij we het hartje hebben zien kloppen. En nu is gister onze droom in duigen gevallen. Had in de middag bloedverlies en de echo liet zien dat het hartje niet meer klopt. Wat een groot verdriet. Waarom....... Het is niet te bevatten. Afgelopen nacht last van buik- en rugpijn. Nog steeds bloedverlies met af en toe wat stolsels. Wat kan ik nu nog meer verwachten? Hoop zo dat het niet lang meer duurt voordat het kindje er uit komt en hoop dat het niet te pijnlijk is.
heh wat vervelend zeg ik weet precies hoe je je voelt. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! liefs Miek
ik heb zelf geen krampen of dergelijke gehad toen ik mijn miskraam met 6wkn kreeg vorige maand, alleen hevig bloedverlies met veel slijm, en in de ochtend kwam het vruchtje naar buiten daarna heb ik nog 3dgn bloedverlies gehad (net als een normale ongi) hebzelf wel een nacontrole laten maken in het zk bij de gyn om te kijken of alles weg was, ivm ontstekingen etc..
Hey, wat een vervelend nieuws. Veel sterkte. Wat je kan verwachten? Per vrouw verschillend, het kindje zal er toch uiteindelijk uit komen, heeft bij mij vanaf de start van bloedverlies (op een vrijdagmiddag) bijna 4 dagen geduurd (maandagnacht vruchtje verloren, 10 wkn). Heel veel sterkte met de verwerking hiervan, mocht je erover willen praten/mailen kan je me altijd een pb bericht sturen. Shel
Heel veel sterkte, ik weet helaas ook precies hoe het voelt en het is alsof de grond onder je vandaan zakt.... Sterkte...