Helaas :( maar wat kan ik verwachten bij 5 weken?!

Discussie in 'Miskraam' gestart door september08, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Helaas moet ik hier ook een onderwerp openen.
    Ik heb netjes gewacht tot 2 dgn na mijn nod. Al voelde ik het al, misselijk, veel ruiken etc.. Zwanger!!
    Helaas na 2 dgn bruin en later roodverlies. Vandaag echt al 2 maanderbandjes in en wat buikpijn. Volgens mij zijn de misselijkheid en geur ook al meteen verdwenen. Vandaag erg hoofdpijn...
    Maar heb dus bloedverlies zoals een ongi begin.
    Maar moet gewoon werken deze week en vraag me af of ik ergens rekening mee moet houden. Doe al een zwarte legging en spijkerrokje aan en nachtmaand verband?!
    Pff.. Baal echt wel.. Wacht ik met testen, krijg je nog zon domper...

2. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Bij mij had ik bij een miskraam met 6 weken het gevoel en bloedverlies of ik zwaar ongesteld was. Verder niet zo heel veel last van gehad. Ik heb ook gewoon doorgewerkt. Zorg je wel dat je over een week of 2 een echo ter nacontrole krijgt bij de verloskundige of gyn. Dit i.v.m. evt. achterblijven van restweefsel. Zeker als de bloedingen langer als 2 weken blijven duren.

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Dank je wel voor je antwoord..
    Ik heb gister een bandje vol en vannacht een half bandje.
    Net een bandje van vanmorgen 6uur, maar was ook maar beetje in.
    Wanneer kan ik de heftigheid verwachten? Gister was ik thuis voelde ik mijn buik een beetje, maar nu helemaal niet.
    Heb ik 'geluk' dat het zo rustig wegloopt of is dat juist niet goed?
    Ben wel echt zwanger geweest, 2 positieve testen gehad.
    En ook zeker na mijn nod, aangezien we na het ei geen sex meer hebben gehad.

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Je kan evt. ook bloed laten prikken om je hcg te laten bepalen om te kijken of dit goed daalt.

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik heb nog maar een test gedaan, omdat het vloeien nihil is...
    De test is omowit, mag ik er vanuit gaan dat alles goed is zo??

Wil het zsm achter me laten en niet gezellig tussen de zwangeren naar de vk als het niet nodig is.

6. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Ik zou even met de verloskundige of huisarts bellen. Bij mij was het zo goed. Na de menstruatie even wahten tot je weer een ei krijgt, dat is meestal iets later dan normaal.

En een klein lichtpuntje; het schijnt dat de kans om weer zwanger te worden na een doorgemaakte MK wat hoger dan normaal is. Ik hoop voor je dat het volgende ronde weer raak is, met plak-babytje!

7. AnElisa

AnElisa Actief lid

5 nov 2013
    198
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerker
    Utrecht
    IK heb ook met 5.3 weken een miskraam gehad en niet super veel bloed gehad. Ook de krampen waren heel licht. Verder heb ik 5 dagen gevloeit, net zoals bij normale menstruatie.

Als je zeker wilt zijn dan kan je het beste een echo laten maken. Dat heb ik ook gedaan 1 week na de mk en mijn baarmoeder was helemaal leeg.

Sterkte!

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik heb 2 miskramen gehad, bij de 1e (met 5 weken) leek het op een gewone menstruatie en de 2e (5w5d) heb ik heel weinig gevloeid en bijna geen buikpijn. Ik was wel helemaal schoon.
    Ik heb me beide keren wel ziek gemeld, niet vanuit het lichamelijke stuk, maar ik was m.n emotioneel erg van de kaart en werk in de zorg, was niet handig.
    Veel sterkte!

Deel Deze Pagina