Ochjee wat een verhaal, toch ben ik er jaloers op. Vandaag echo weer g ehad,vook inwendig, en kindje zit er nog steeds. Op zelfde plek en even grot. 6 weken en 2 dagen. Maar bij eerste echo was het 6 weken en 5 dagen en hartje klopte. Ik vloei wel maar. Nog niet veel en ook veel oud bruin bloed. Vrijdag naar gyn en kan ik die misoprostol krijgen als t goed is. Hopelijk gaat t er dan uit en ben ik er van af voor onze vakantie... We gaan over 1 week weg.l Maar als ik erg geluk heb krijg ik natuurlijke krampen deze dagen! Hoe groot was het. Vruchtje? Hoe wist. Je zeker dat dat. Was? Ja ik heb werkelijk geen idee wat ik kan verwachten.... Behalve bloed..
Allereerst een digitale knuffel. Gelukkig heb je de pillen niet meer nodig gehad. Nog een kleine waarchuwing: het kan zijn dat als het vloeien een stuk minder is je nog last krijg van een soort van steken onderin je buik/billen. Dit is je baarmoeder die weer krimpt teruggaat op de plek. Bij mij hield dit iedere keer een dag of 4 aan. Deze pijn was trouwens goed te onderdrukken met paracetamol geschikt voor ongikrampen.
Bedankt voor jullie reacties, echt lief. Het gaat hier gelukkig weer wat beter. Het vloeien wordt nu iets minder, alsof het een gewone menstruatie is en als ik het zo ook zie kan ik er goed mee omgaan. Mijn man en ik kunnen er ook goed over praten samen en kunnen niet wachten om weer door te gaan. Door deze zzwangerschap heb ik wel gemerkt hoe graag ik eigenlijk dat derde kindje wilde/ Dus hoewel we hiervoor nog zoiets hadden van: we zien wel. Is het nu meer van: kom maar op met die ovulatietseten, we gaan ervoor! @ Sweetheart: Hoe is het nu met je? Ik denk aan jou!