3 dagen donkerbruin tot zwarte afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Margha, 7 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    hallo

Ik heb al sinds 3 dagen donkerbruine tot zwarte afscheiding, de eerste dag was het echt zwart. ik heb ook al 2 en een halve week last van buikkrampen en misselijkheid. heb hier voor ontstekings remmers gekregen want de HA dacht aan een ontsteking van de darmen, en heb het idee dat het nu over gaat, heb het niet aan de HA gevraagd want kwam pas daarna. heb daarvoor nog andere medicijnen gekregen maar die hielpen niet. heeft iemand misschien een idee wat het kan zijn?

Groetjes Margha

2. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Het kan zijn dat je nog een beetje oud bloed hebt verloren..

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    oke bedankt voor je reactie. mijn ong is 5 dagen na zwarte en donkerbruine afschijding pas doorgebroken. vind het wel lang

4. Samiertje

Samiertje Lid

2 feb 2009
    40
    0
    0
    Catering medewerkster
    jeetje wat raar zwarte afscheiding misschien moet je even je huisarts bellen om te vragen wat het is het enigste wat ik kan bedenken is ook oud achter gebleven bloed?

sucses!

5. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    ik ga morgen bellen. ik ben ongeveer anderhalve dag echt ongesteld geweest. zeg maar dat het echt rood was. nog nooit zo gehad

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb het ook gehad alleen niet zo lang. Dacht net dat mijn menstruatie over was toen de volgende dag mijn hele maandverband vol zat met zwart stolselachtig bloed (sorry beetje vies) Dat was gewoon oud bloed wat er misschien al een tijdje gezeten heeft en er nu pas uitkwam. Niks ernstig lijkt mij maar als je twijfelt moet je zeker even de HA bellen.

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    oke heb je dat 1 keer gehad of vaker. ik ga morgen wel even bellen. ik ben ook nog steeds niet lekker. buikpijn en misselijk. al 3 weken. maar niet zwanger

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb dit vorige cyclus gehad en daarvoor niet. Dus maar 1 keer. Ik vond het in eerst instantie wel eng maar bij het idee dat het oud was en nu mijn lichaam verlaten heeft voel ik me lekker schoon :D
    Als jij je zo voelt moet je zeker je HA even bellen, misschien kan die je vertellen hoe het bij jou zit en je eventueel gerust stellen. Laat je even weten wat hij/zij gezegt heeft?

9. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    oke is goed ik laat het even weten. ik vind het ook maar eng. misschien dat het met die buikpijn te maken heeft of die medicijnen die ik heb gekregen

10. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi hoi zag dit berichtje al eerder maar kon er niet over meepraten tot vandaag ik ben afgelopen donderdag ongi geworden en was het 2 dagen heel erg wat ik normaal niet heb 3 dag een kleine beetje af en toe wat bloed maar sinds vandaag donderbruin/zwart en veel stolsels wat ik normaal ook niet heb ik heb wel afgelopen zaterdag 4 antibiotica pillen in moeten nemen vanwege vaginale onsteking die ik had maar had gewacht met innemen totdat ik ongi was omdat het weer met ongi terug kon komen dus nu ik dit zo lees kan het misschien wel eens door de medicijnen komen ik moet toevallig morgen naar de feriliteitspoli en zal daar eens vragen of het daardoor kan komen en hopelijk is het gewoon oud bloed

liefs lisje

11. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    hoi

ik ben benieuwd wat de feriliteitspoli er van zegt. misschien komt het inderdaad van de pillen. laat je het even weten

Groetjes

12. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja je hoort van me zodra ik meer weet ;)

liefs lisje

13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    ben bij de HA geweest. hij zei dat het er mee te maken kon hebben. verder met de buikpijn moesten we het nog maar even aan kijken

14. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    lisje

had je voor de rest ook nog klachten of pijn vanwege die vaginale ontsteking?

groetjes

15. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja branderig en steken daaronder van binnen :(

verder zeiden ze bij het ziekenhuis dat idd kan komen door medicijnen heb vandaag vaginale echo gehad en moet maandag weer want ze gaan deze maand me eisprong enzo bekijken en me vriend moet vrijdag ze .... inleveren hahahah

liefs lisje

16. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    oke. gelukkig maar niks raars. succes maandag.
    ik hoop dat het snel raak is jullie zijn ook al even bezig zie ik.
    Groetjes

17. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja bedankt ja het mag idd nu wel snel raak zijn jij ook s6 he

liefs lisje

Deel Deze Pagina