hoi, ik ben er vandaag achter gekomen dat ik niet meer zwanger ben. ik kwam er vorige week maandag achter dat ik zwanger was en donderdagavond verloor ik wat bloed. dat is gebleven tot maandag, het leek een normale menstruatie. ik was heel bang en onzeker en heb vandaag de gyn gevraagd of er toch een echo gemaakt kon worden. ik heb een inwendige echo gehad en ze kon niks zien, maar het kon nog te pril zijn (ik zou vandaag 5 weken zijn). toen moest ik bloed laten prikken, maar de HCG waarde was te laag voor de termijn dus ik ben niet meer zwanger. helaas. op naar de volgende ronde. mejon
tjee meid verschrikkelijk het is nog maar heel pril maar je bent vanaf dag 1 verkocht aan het feit dat je mama wordt en als het dan wordt afgenomen of het dan in het begin is of verder in je zwangerschap het geeft een enorme dreun. pfff ik hoop dat je het tijd geeft om het een plek te geven en ik hoop dat het toch binnen afzienbare tijd wel voor je weggelegt is en je dan een zwangerschap mag uitdragen. dikke knuffel miriam
Hey mejon, Heel erg veel sterkte...ook al is het nog pril toch doet het je veel pijn....je ziet een 2de streep kan het niet geloven en dan ga je het geloven en gaat het mis....echt heel naar voor je! Sterkte en liefs Eva
dank jullie wel. ik troost me met de gedachte dat er toch iets niet goed was met het vruchtje en dat het dan maar beter is dat dit gebeurd en dat ik geluk mag hebben dat ik nog niet verder in de zwangerschap zat. ik zou er nog meer van balen als ik het bijvoorbeeld al op een echo gezien had ofzo. we hebben al een gezond kindje en ik weet dat ik zwanger kan worden dus het komt wel goed. maar het is wel even verdrietig want het is zo gewenst en welkom. je zit er toch op te kijken. mejon
heel veel sterkte meid, Het was zo welkom maar kon niet blijven, Het is vanaf de eerste dag houden van Dit gaat nu verder in je hart. Een kindje vergeten kun je niet Er van blijven houden wel hier hou ik me aanvast dat houdt me op de been ik hoop dat je toch de zon weer kunt zien stralen liefs miriam
hallo, ik maak ongeveer hetzelfde door, ik weet van gisteren dat ik niet meer zwanger ben, ik zou maandag 7 weken zijn, had dinsdag klein beetje bloedverlies, maar de echo bleek normaal, woensdag namiddag begon alles slechter te gaan, en donderdag heb ik veel bloed verloren, gisteren bloed test gehad, mijn hcg was een klein beetje gezakt, maar blijkbaar toch een miskraam, dinsdag moet ik opnieuw bloed laten nemen, als blijkt dat mijn hcg niet genoeg daalt, moet ik donderdag een curetage hebben en dat zie ik echt niet zitten. Het zou ons eerste kindje geworden zijn en het doet zo onnoemelijk veel pijn... ik begrijp je volledig en ik hoop voor ons alle twee dat we snel weer een roze streep mogen zien, veel sterkte XXX