Hallo allemaal, Even een vraagje: Als je vandaag een positieve ovulatietest hebt, maar je kan pas morgenavond klussen, ben je dan te laat? Of is het zo dat je dan nog prima bevrucht kan worden..? xxx
Niet geschoten is altijd mis. Je kan het in ieder geval proberen als het niet eerder kan. Ik dacht dat een eitje 24 uur kan blijven leven na de eisprong. Succes
Een eitje is nog 12-24 uur vruchtbaar als ie gesprongen is. Als je morgen ochtend klust dan zou het nog op tijd kunnen zijn, maar zeker is het niet. Zaad doet er tussen de 15 en 30uur over om bij het eitje te komen heb ik gelezen. Had je vanavond een positieve test of vanmorgen? Als het vanavond was dan is je kans iets groter. Ik zeg er wel bij, op elke site lees je weer iets anders dus je kan het beste voor de zekerheid elke kans proberen te grijpen! Succes
Op de verpakking van clearblue staat wel dat je op de dag wanneer er een smiley verschijnt en de dag erna je vruchtbaar bent.. Ik hoop dat we morgen nog op tijd zijn.. Maar het kan dus wel..?
Ja dat heb ik ook gezien bij die van clearblue. Denk dat dit komt omdat ie al positief aangeeft als ie nog niet helemaal donker is. Heb m namelijk een keer open gemaakt om dat te controleren
Een positieve ovulatietest geeft aan dat je ei binnen 24-48 uur springt, als je morgenavond klust ben je dus hoogstwaarschijnlijk ruim op tijd. Dikke kans dat je pas morgenavond of nacht zelfs je eisprong hebt.
wat de ander dames al zeggen als de test pos is dan springt hij 24-48 erna pas dus tijd zat!!!!! Go for it!!!!
Hahah.. Inderdaad mijn ei moet zo langzamerhand wel gesprongen zijn hea..! Maar ik heb inderdaad flink geklust die avond, en voel me nu al een week niet lekker! Je zou er haast wat van denken, maar ik ga uit van een licht griepje ofzo.. xxx
Ja ik ben ook benieuwd, durf gewoon niet te denken, zelf niet te hopen dat ik zwanger ben! Voel me sinds mijn eisprong echt slecht, voel me elke dag misselijk en voel gekke dingen in mijn onderbuik.. Maar ik ga er maar gewoon van uit dat het een griepje is. Kan me haast niet voortstellen dat het gelijk de eerste keer gelukt is! Maarja we zullen zien,, xxx