Kort LH piek en hoge basale temp kan dat kwaad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ricmar94, 15 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    In januari voor het eerst testen gedaan met Ovulatie testen, deze was op zondagochtend niet volledig positief en zondag middag positief om vervolgens op maandagochtend weer negatief te zijn.

ook heb ik een vrij hoge basale temp,(zie onderschrift) nu vraag ik me af is dat geen probleem?

Helaas is onze eerst poging geeindigd in een miskraam ...
    vandaar de twijfel over mijn lichaam...

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    volgens mij heeft je temp geen invloed op je ovutesten. Ik denk niet dat LH in verbinding staat met je temp. Maar zeker weten doe ik het niet.

hoop dat je meer reacties krijgt waar je wat mee kan

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hey Ricmar!

Hoe gaat het nu met je?
    Als je zeker weet dat al het HCG uit je lichaam was (dat kan een ovutest ook positief maken) dan denk ik dat jij maandag gewoon een eisprong hebt gehad hoor en die hoge basale temperatuur maakt toch niks uit volgens mij hoor!
    Heb je inmiddels als goed KID-nieuws? Ik zag je in nod maart ook op de lijst staat met cyclus in de war...

liefs suuskebab

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ow ja en een korte LH piek kan hoor, dat hebben wel meer meiden..
    Ik zelf heb altijd wel een dag met een bijna positieve testen dan een dag met een hele positieve test en dan weer een dag met een test die langzaam lichter word..
    Het enige nadeel van een korte LH piek is dat je makkelijker je ei mist... Dus soms voor de zekerheid idd 2 testjes op een dag moet doen om hem zeker te vinden! :D

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hoi Suus

HCG is wel uit mijn lijf is 2 weken geleden door het ziekenhuis gecontroleerd.
    de testen waren van januari ik had toen een kort LH piek.
    vraag me af of dat ergens op kan wijzen,
    ik zoek wellicht een oorzaak voor de miskraam , kan het niet verkroppen dat het nu weer is misgegaan.
    we hopen snel een donor te vinden , maar gaat niet zo makkelijk, veel rare lui tussen.

deze maand geen inseminatie gehad dus mijn NOD is een wel ongesteldheids dag echter denk dat hij op 23 maart moet staan, en dat valt de schade nog mee, niet zo vreselijke lange cyclus na de MK.

Hoe gaat het met jou?

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hier alles ok hoor! Klets wel ff via Pb...

Deel Deze Pagina