Hoi, Is het ook mogelijk dat ik nu mijn eisprong hebt gehad en pas 3 weken later ongi zou (moeten) worden? Mijn temperatuur is hoger dan normaal zeg maar.... Greetz
Waarschijnlijk is je NOD dan ook wat eerder. De periode tussen je eisprong en NOD is als het goed is maximaal 18 dagen...
... dan denk ik liever een iets kortere cyclus dan normaal Maar kan ook, heerst nogal op het moment geloof ik :-?
Ik hoop het ook voor haar! Ik bedoelde alleen maar dat temperaturen alleen niet zoveel zegt... Maareh @ TS: succes!
Ik heb precies hetzelfde! Ik ben pas drie weken gestopt met de pil, dus ik heb nog geen idee hoe mijn cyclus in elkaar steekt en hoe mijn eisprong aanvoelt (een echte leek dus!). Maar ik heb vandaag lichte kramp in mijn onderbuik en als ik aan mijn voorhoofd voel, lijkt het wel of ik koorts heb.. En tja, als dit mijn eisprong zou zijn, dan ga ik vanmiddag meteen aan de bak! Gr. Lin
@Diddl...als je gewoon door gaat met temperaturen dan merk je waarschijnlijk vanzelf wel wanneer deze nog hoger wordt en wanneer je dus je eisprong hebt gehad. Drie weken tussen je ei en NOD is inderdaad erg lang...
Oke nou ik had hele erge steken in mijn onderbuik vrijdag dus ik dacht me EI......gelijk werk van gemaakt en toen was mijn temp 36,8 en de 2 dagen later was hij 37,1..... Vreemd hoor dat lichaam..maar goed ik ga maar gewoon uit van mijn 34 dagen...anders begin ik volgende maand wel met ovu testen dan ga ik mijn ei zoeken.... Het kan natuurlijk ook zijn dat ik griep krijg ...het heerst inderdaad.... We zullen zien.... Veel liefs