Helaas, ook ik (Annalise74) de MMM in!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Annalise74, Apr 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

Jan 5, 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi Annalise,
    Ik wil je morgen heel veel succes wensen als je de punctie krijgt.
    Maak je niet te zenuwachtig want het valt best mee hoor!
    Het ligt er alleen aan hoe makkelijk ze je eitjes weg kunnen halen want de eerste keer ging dat erg makkelijk en had ik weinig pijn en de tweede keer groeide er 9 eitjes aan mijn ene eierstok die best wel dicht tegen elkaar liggen en dat was pijnlijker. De verpleegkundige en arts die tijdens de punctie aanwezig zijn stellen je ook op je gemak waardoor je je prettiger voelt. Ik wil je wel adviseren om morgenavond even rustig aan te doen want het kan zijn dat je last hebt van een beurse en pijnlijke buik.
    Groeten mirjam

2. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ow annalise je hebt een eigen topic. Dus hier ook nog heel veel succes morgen en laat je morgen maar lekker in de watjes leggen erna ;)!

3. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

Aug 30, 2008
    823
    0
    0
    België
    Veel succes morgen met je punctie! Laat maar weten hoe het gegaan is.

Greetz

4. Floor01

Floor01 Actief lid

Jul 11, 2008
    134
    0
    0
    Hoi Annalise,

Ik zat even jouw topic te lezen en ik zie dat je morgen voor de punctie moet, heel veel succes! Het valt heus wel mee hoor, laat het allemaal maar over je heenkomen en probeer aan leuke dingen te denken en je zoveel mogelijk te ontspannen! Het is zo weer voorbij!
    We lopen ongeveer gelijk op. Ik heb afgelopen maandag mijn punctie gehad en dat ging gelukkig goed. Ik had 13 eicellen die hopelijk goed bevrucht gaan raken. Ik heb er wel veel nodig, aangezien we aan pgd doen. De embryo's worden dus gecontroleerd op chromosoomafwijkingen voordat er een terugplaatsing kan plaatsvinden. Die heb ik dan eventueel vrijdag als er goede bij zitten.....

Spannend he, al dat afwachten, vorige keer had ik er 2 teruggeplaatst gekregen, maar die waren helaas niet blijven zitten. Nu maar hopen op een beter resultaat!

Floor

5. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    annalise74 heel veel succes morgen met de punctie.

6. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Meis ik hoop dat het allemaal mee viel vandaag en ben je nu beetje aan het bijkomen op de bank met een dekentje....

7. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Annalise, vertel! Hoe is het gegaan?

8. moontje b

moontje b Actief lid

Jun 13, 2008
    287
    0
    0
    Hallo meiden,

Vandaag is voor ons de dag aangebroken om naar de gyn te gaan voor een intake. Al ruim twee jaar zijn we zonder resultaat bezig.

Omdat ik een giga anst heb, door ervaringen, voor ziekenhuizen zie ik er best tegenop. Ik heb geen idee wat me te wachten staat.

Groetjes Monique

9. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Annalise is alles wel goed gegaan? :(

10. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Hi Meiden,

Met de punctie is alles prima verlopen. Inmiddels zijn we sinds gisteren de gelukkige bezitters van een 8-cellige A-kwaliteit embryo in mijn buik!

De dagen tussen de punctie en de terugplaatsing zijn niet zo goed gegaan. Ik heb nogal slecht gereageerd op de pre-medicatie voor de punctie. Ik had een half uur vantevoren een prik in mijn bil gekregen met een soort Methadon erin en daar kon ik dus niet tegen. Jee zeg, wat ben ik 's middags en de dagen erna ZIEK geweest. Ik heb 4 dagen continue in mijn bed gelegen, misselijk, overgeven en ik voel me nog steeds niet 100%! Wat een troep is dat zeg! :sick:

De punctie is me ontzettend meegevallen, zo goed zelfs dat ik gezegd heb, het de volgende keer (als die er komt) het wel zonder Methadon te doen!

Verder hebben we nog 6 mooie cryo's die ingevroren konden worden, dus al met al een prachtige score waar we heel erg blij mee zijn!
    Bedankt allemaal met het meeleven. Leuk om te zien dat er aan me gedacht werd!

Het is nu 6.30 uur in de ochtend, maar ik voelde me even goed, dus ik dacht, even een berichtje op het forum zetten! Heel binnenkort hoop ik al jullie verhalen weer lezen want ik ben reuze nieuwsgierig!

Veel liefs,

11. Dushi

Dushi Niet meer actief

Heel erg mooi !

Nu komen de langste dagen van je leven... het wachten op de test.
    Spannend. Maar, het is een hele mooie score. Lekker hopen dat je die andere 6 voor later kunt gebruiken ;)

Groetjes,
    Danielle

12. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Heel goed nieuws dus en pffff gelukkig dat de punctie voor jou wel meeviel!

Nu is voor jou ook het HLW gekomen, oftewel: Het Lange Wachten :rolleyes: . Hoop op heel goed nieuws op 18 september.

Groetjs, Annerie

13. zon1980

zon1980 Bekend lid

Dec 16, 2007
    915
    174
    43
    hee annalise, da's goed nieuws! Wel balen dat je zo ziek bent geweest, maar de score klinkt hartstikke goed!

14. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Hey Annalise,

wat fijn dat de punctie zelf is meegevallen.
    Al waren de dagen erna dan niet zo prettig.
    Hopelijk voel je je snel weer goed.

Ik wens je veel sterkte deze wachtweken en ik duim voor een goed resultaat.

Liefs Hope

15. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

Jan 5, 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi Annalise,
    Fijn om te horen dat de punctie is meegevallen en mooie score!
    Vervelend dat je zo ziek bent geweest!
    Sterkte de komende 2 weken met het wachten!
    Groeten Mirjam

16. Floor01

Floor01 Actief lid

Jul 11, 2008
    134
    0
    0
    Hoi Annalise,

Goed hoor een terugplaatsing! :D Veel succes de wachtweken, ik duim voor je!

Liefs Floor

17. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Vaaf hier ook even veel succes in de wachweken. Hoop vor je dat al het wachten wordt beloond.

Liefs Zora

18. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Begon me al zorgen te maken annalise...maar gelukkig alles goed met een hele mooie score :smile:

19. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

Aug 30, 2008
    823
    0
    0
    België
    Wow, wat een mooie score zeg! Veel succes met wachten!

liefs

20. Floor01

Floor01 Actief lid

Jul 11, 2008
    134
    0
    0
    Hoi Anna,

Bedankt voor je PB! Ik heb inderdaad geen eigen topic. Ik was via Hope op dit forum terecht gekomen en kijk ook wel met andere meiden mee!
    Ik heb ook een terugplaatsing gehad, afgelopen vrijdag 5 september, dus ik heb ook 2 spannende weken te gaan.
    Ik ben net weer naar acupunctuur geweest dus ik ben nu helemaal Yin/Yang.......Ik hoop maar dat het deze keer geholpen heeft, ik ben al 8 keer of zo geweest, best pijnlijk vond ik het af en toe die naalden.

Nu ben ik volgende week vrijdag aan de beurt voor een test, tenzij ik daarvoor natuurlijk al een bloeding krijg, nee ik blijf positief......
    Er was bij ons maar 1 goede embryo over om terug te plaatsen, van de 10 bevruchte eicellen die allemaal goed gedeeld waren, waren er helaas 9 aangedaan met de ongebalanceerde translocatie.
    Mijn vriend is hier drager van, bij hem is de translocatie gebalanceerd, maar hij kan het ongebalanceerd doorgeven, zodat wij kans hebben op geestelijk/lichamelijk gehandicapte kinderen.
    PGD is voor ons wel een kans op een gezond kind.
    Ik zie dat jij al eerder mag testen dan de 14 dagen, is de test dan ook al te doen?

Heel veel sterkte met wachten, hopelijk is de test voor ons beiden positief!
    En natuurlijk voor al die andere meiden die ook in spanning zitten!

Liefs Floor

Share This Page