Helaas, ook ik (Annalise74) de MMM in!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Annalise74, 4 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hi Floor,

Wat spannend zeg, helemaal met die PGD erbij. Wel fijn dat er op deze manier kans is op een gezond kindje!
    Ik mag op de 15e dag na de punctie in de ochtend terugkomen in het ziekenhuis voor de zwangerschapstest (bloedonderzoek). Dan wordt ik 's middags gebeld met de uitslag. Dat zullen spannende, lange uren zijn.

Jij ook veel sterkte met wachten. Ik hoop dat we binnenkort met z'n allen op het "Ik ben zwanger-topic" zitten. ;)

2. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey meis, Lukt het een beetje met geduld hebben? Heelveel succes en ik duim voor je!

Groetjes Jinky

3. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hai Jinky, ja hoor het gaat best. Het gaat nog steeds allemaal een beetje langs me heen, net alsof het over anderen gaat ipv over mij.....

Wel werd ik vanmorgen om een uur of 5 wakker met wat buikkrampen, alsof ik ongi zou moeten worden binnenkort. Het duurde een uurtje of 3. Dit zou het moment moeten zijn waarin het beebje gaat innestelen, maar ik vraag me af of dit een goed teken was....

Daar maak ik me dan toch wel weer zorgen om. :(

4. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Ik heb ook regelmatig van die steken in mijn onderbuik Annalise, maar of het nou de innesteling is geweest? Volgens mij voelt ook niet iedereen de innesteling. En bij sommigen komt er ietsje bloed vrij. Ik heb hier niks gezien.

Mijn emmy zit er nu precies 1 week in. Lekker blijven zitten zou ik zeggen.....!

5. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    En, hoe voel je je ondertussen? Spannend, die wachtweken...

liefs

6. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hi Timonneke, lief dat je ernaar vraagt.

Het gaat goed hier hoor. Beetje moe, beetje hoofdpijn, beetje buikkrampjes maar dat hoort er allemaal bij hè?! Het wachten duurt wel lang, word gek van die onzekerheid. Zo gek dat ik vanmiddag gewoon 2 rolmopsen gegeten heb :confused: (had ik ineens zo'n trek in). Haha, ik heb mijn hele leven nog nooit 1 rolmops gegeten en nu ineens 2!

7. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    He Anna,

Ja, ik ervaar precies hetzelfde, je wordt er echt gek van. :( De eerste week ging op zich nog best snel, omdat ik ook met werk best druk was.Maar die 2e week wordt wel wat lastiger, omdat als ik een bloeding krijg, dit wel tussen dag 8-12 kan komen, dus nu word ik wel wat bang......Je voelt ook ieder krampje in je lichaam, niet echt relaxed.
    Ik duim erop dat het allemaal goed gaat komen met ons!

Liefs Floor

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    De laatste daagjes meid, sterkte. Ook voor jou Floor spannend.

9. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Hoe gaat het Annalise? Ik las op het Wachtbankjetopic dat je buikkrampen hebt. Het wil nog niets zeggen misschien?! Ik hoop zo dat het bij jou wel goed gaat.

Liefs, Annerie

10. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hé meiden, bedankt allemaal weer voor jullie lieve reakties.

Ben inderdaad vanmorgen wakker geworden van de buikkrampen. Ik heb het idee dat de :evil: :evil: eraan komen maar dat de Utrogestan die nog tegen houdt. Nog geen bruin gespot maar dat kan ook door de Utrogestan komen.... Wat een onzekerheid allemaal. :cry:

@Annerie--> Ik las in het wachtbankje topic dat je bruinverlies hebt. Gedsie zeg! Hoe kan dat nou? Ik had zo'n goed gevoel bij jou! Maar mijn IVF-arts had gezegd dat wat bloedverlies (bruin of rood) nog niets zegt, het kan met de innesteling te maken hebben bijvoorbeeld. Dus er is nog hoop! Misschien komt mijn goede gevoel bij jou toch nog uit!

11. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    mmm, ik had zelf ook zo'n goed gevoel, wat apart dat jij dat ook bij mij had. Helaas komen we er niet met een goed gevoel, maar ik had dat bij de bevruchting ook al. De kans was klein, dat wisten we, en toch werd het eitje bevrucht. Dus misschien is er nog hoop?

Wordt vervolgd en voor jou duim ik !

12. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Dank je, en inderdaad we blijven duimen.

Zo, nu ga ik eerst maar weer eens een rolmops eten... haha! Dat hoort...... ;)

13. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ow nee ik had zo een goed gevoel bij jullie...he nog niet opgeven he! Ik blijf duimen....

14. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hai Annalise,

Ben lekker op vakantie geweest, vandaar dat ik geen reactie bij je kon achterlaten. Heb net je verhaal tot nu gelezen, het wordt nu echt spannend he.
    Zal deze aankomende dagen voor jullie gaan duimen! Zou heel mooi zijn als het gelukt is, ik hoop het echt voor jullie.

Igg heel veel succes de laatste dagen, wat gaat de tijd dan langzaam he....

Kus

15. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ow kun je het nog volhouden niet te testen? nog 2 daagjes....hang in there!

16. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hai Sens,

Ik zit nu op 13 dagen na de punctie en 10 dagen na de terugplaatsing en nee, ik kon het niet volhouden en heb vanmorgen, heel eigenwijs als ik ben, veel te vroeg, getest! :oops:

Maar de test was dus licht positief. :confused: Ik kwam van de toilet af (weinig licht) en zei tegen mijn man: "Zie je wel... negatief" :cry: Toen deed hij het slaapkamerlicht aan om me te troosten, zegt hij ineens: "Er staat WEL een streepje hoor!" :D En inderdaad!

Ik begrijp dat het nog steeds alle kanten op kan gaan maar ik heb nu wel weer een beetje hoop! Donderdagochtend ga ik weer testen (als ik nog niet ongi ben) en dan zou het streepje toch donkerder moeten zijn. Donderdag ga ik ook naar het ziekenhuis voor een bloedtest. Het is wel zenuwslopend hoor! Pffff...

Hoe gaat het met jou?

17. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ah ik zit net op het wachtbankje gisteren IUI gehad :smile:...en nu maar weer duimen...

Maar goed nieuws zeg van velen...geeft de burger moed toch? ;)

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Aaah! Spannend Aanalise, ik hoop zo voor je dat de streep donderdad super vet gedrukt is. Ik duim hier! Sterkte nog even met wachten.

Liefs Zora

19. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    duim duim duim voor Annalise, er kunnen nog meer meimama's bij!

20. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Hoi Annalise,

Ik ben blij voor je dat jij al wat goed nieuws hebt. Voor mij is het helaas weer voorbij. De 2e poging is ook alweer mislukt. Ik ben nu heel erg verdrietig moet steeds huilen. Het is ons gewoon niet gegund.
    Poging 3 starten we wel weer ergens in januari. Nu maar even een paar maanden rust.

Succes voor jou!

Groetjes Floor

Deel Deze Pagina