ik zie duidelijk de streepjes hoor annalise.... dat is voor mij geen vaag streepje... ze zijn toch duidelijker als van de week? ik denk dat het wel goed zit meid...... koppop niet zo negatief......
Haha, ja mijn man zei ook al dat ik niet zo moet zeuren.... Je hebt ook wel gelijk. Vroeger (27 rondes lang) zag ik regelmatig een spierwit vakje. Ik heb nu méér streep dan dat ik ooit heb gehad!
wanneer krijg je de uitslag van je bloedtest? moet je daar op wachten tot morgen? ik zie gewoon een positieve test....2 zelfs! en dat angst gevoel dat zal nog wel even blijven hoor, dat is wel heel normaal denk ik... dat heb iedereen in het begin...
Hahaha Annalise dit zijn echte strepen hoor! Ik ga je gewoon echt feliciteren... VAN HARTE GEBEBICITEERD! We willen natuurlijk nu wel een andere banner zien
wauw analise, probeer te ontspannnen meid, ze staan er echt. ik vind het ook geen licht ronze streepje zoals jij omschrijft maar een hele duidelijke mooie streep.... en die staat er echt alleen als je zwanger bent! ik kan het weten want ik heb wel 100 nega testen gezien van alle soorten en merken....nou die waren spier en spierwit kan ik je vertellen hoor! je bent zwanger! gefeliciteerd. het moet waarschijnlijk eerst ff inzinken kan me voorstellen dat je in shock bent als je eindelijk een positest hebt. gr jose
Nou meiden, jullie hebben toch weer een glimlach op mijn gezicht getoverd! Ik weet inderdaad hoe wit een test eruit kan zien... Zou het dan echt.... ?!? \/
Whaaaaah! Wat lees ik nou: GEFELICITEERD! Ik dacht het al! Ik zie ook duidelijk een streep meis. En ook ik ben een witte vlakken expert haha.
hai Analise, Van hieruit ook een voorzichtig gefeliciteerd, vind ze ook vrij duidelijk. Maar ik denk dat je zelf pas 100% zeker bent als je de uitslag van de bloedtest gehad hebt Ik was vanmorgen ook in het LUMC, maar jij zal wel vroeger geweest zijn (was er om half 11)... Iig succes nog, over ongeveer 2,5 uur weet je meer, echt spannend!
WOOOOOOOOOWWW ANNALISE! Sorry voor mijn 'geschreeuw', maar ook ik zie niets anders dan 2 streepjes hoor. Een lichte, maar het is een streep. En zoals ik hier al zovaak heb gelezen: een streep is een streep. Je bent gewoon harstikke zwanger, jippppieee! Wat geweldig allemaal (nu Pekske nog! ). Je onzekerheid begrijp ik hoor. Ik heb ook nog steeds zoiets van 'goh, zou ik echt niet ongesteld worden'? Maar het is toch echt waar allemaal
Nog eventjes en je krijgt de uitslag. Maar eigenlijk is die al overduidelijk . Kun je ook een mooie zwangerschapsbanner maken!
JAAAAAA! De bloedtest was positief! Maandag nog een keer bloedprikken (doen ze standaard in het LUMC), dan moet het HCG in mijn bloed gestegen zijn. Het blijft spannend, maar ik ben zooooo blij!
Ohhhh wat gaaf! Van harte gefeliciteerd, echt heel erg super leuk voor jullie. Geniet lekker van alles wat er nu op je af gaat komen!
Gefeliciteerd meid zat mijn gevoel toch goed maandag zal de test vast ook nog goed zijn meid op naar een mooie banner
Annalise, van harte gefeliciteerd meid, ook jij zwanger na je 1e ICSI!! het wordt ook bij jou een mei-kindje! Wat een wonderen allemaal zeg. Het kon ook eigenlijk niet missen met die streepjes he? Het is jullie van harte gegund, ik hoop dat je een hele mooie zwangerschap mag hebben en we nog veel ervaringen zullen uitwisselen Join te club! Liefs, Annerie