He, Annelise, dit goede nieuws had ik even gemist! Gefeliciteerd zeg! Enne, als je urinetest deze morgen erg positief was kan dit alleen een stijging van het HCG betekenen Geniet ervan!
dat kan niet missen dan he..als de test nou super duidelijk was dan is ie gestegen.. gefeliciteerd hoor.. tijd voor een andere banner
Pekske, ik zei ook al tegen Annalise dat ze een banner moest plaatsen. Maar ze wil tot vanmiddag wachten. Ik duim met haar mee dat de waardes zo goed zijn verdubbeld dat ze niet meer onzeker is. Annalise, ik sms je hoor! Stond jij ook zo lang voor het verkeerslicht vanmorgen? Ik ben door rood gereden.
Annalise, laat zien die ticker! Ik ga je 'stalken' en we kunnen tóch shoppen hoor. Ik ben onwijs blij voor jou! We houden contact.
Dames! Na 4 (!) zwangerschapstesten en vandaag de 2e bloedtest kan ik er echt niet meer omheen! We zijn zwanger! HCG was flink gestegen! Foto van de urinetest van vanmorgen staat in mijn album, maar het verlossende antwoord kwam toch van het ziekenhuis vanmiddag. Joehoeoeoe!
Lieve dames, Allemaal super bedankt voor jullie steun de laatste weken! En natuurlijk ook bedankt voor de felicitaties! Ik heb een topic geopend onder "Ik ben zwanger" en ga vragen om deze te sluiten. Ik hoop dat dit topic voorlopig niet mee open hoeft. Allemaal veel sterkte en veel liefs, Anna