Moet nog 9 dagen tot mijn NOD, maar kan, zoals zovelen al niet meer wachten. Ik heb net dan ook de test van Matcare besteld, deze zegt namelijk tot 6 dagen eerder te kunnen testen.. Iemand hier ervaring mee? Ik heb trouwens nog niet echt reden om te denken dat het raak is, heb wel erg veel pijn in mijn onderbuik (baarmoeder?) maar verder geen symptomen.. heb ook geen innestelingsbloeding gehad.. Maar goed, je weet maar nooit toch?
Deze test schijnt niet te werken dagen voor nod...Je kan beter bij het kruidvat 2 tests voor 5,- halen. Zijn erg hcg gevoelig... 6 dagen voor nod is trouwens wel erg vroeg ik zou misschien nog even wachten met testen.
Oke.. heb ze wel al besteld... baal nu eigenlijk dat ik ze al in huis heb, want nu wil ik natuurlijk gaan testen.. Maar voel me niet echt zwanger, dus het zal deze maand denk ik niet raak zijn (al hebben we natuurlijk wel op de goede momenten geklust! Ja, ik reken me helemaal suf) Ik ga volgende week gewoon maar die van de kruidvat halen, hoor daar veel goede verhalen over. Zijn die gewoon van het huismerk?
Ik zou gewoon testen als je overtijd bent. Zo ver van te voren testen geeft ook veel onzekerheid met zich mee! Er kan nog van alles gebeuren in die 6 dagen tijd. De testen van Kruidvat zijn 2 voor 5,- zitten verpakt in 1 doosje. Ik hoor van veel meiden hier dat ze met deze testen 3 dagen voor nod hebben positief getest.
klopt.. die goedkope kruidvat testen zijn super.. die andere niet trouwens... maar bij kruidvat zijn ze bijna overal uitverkocht.. tip.. bij trekpleister schijnen ze dezelfde te verkopen.. zelfde witte vierkante doosje.. SUCCES...
HAHA dat is waar ben 3 Kruidvats af geweest voor die testen ze zijn goed en goedkoop! Nu heb ik maar 2 doosjes ingeslagen voor het geval dat ik ze ooit vaker nodig heb.
ik zit 3 dagen voor mijn nod en temp is nog steeds op zijn hoogste punt zou het misschien toch of is het nog steeds te vroeg om daar wat over te zegge?
klinkt mooi, maar als je temp morgen keldert wordt je overmorgen ongi.. dus dat kan ook.. t blijft afwachten of testen... hope so voor je...
Ik wacht nog even tot ik een paar dagen overtijd ben. Had zaterdag, zondag en gister 3 positieve ovulatie testen. Zondag en maandag waren het echt super positieve testen. Zo positief heb ik ze nog nooit gehad rond mijn eisprong. Vanmorgen weer getest en de lijn was iets lichter dan gister. Dus als de ovulatie test dit al aangeeft ga ik nergens vanuit. Als ik niet zwanger ben vind ik het sterk als ik nu mijn eisprong zou hebben. Nu weet ik wel dat een ovulatie test geen zw test is maar toch..
Mijn temp daalde pas op dag 3 van mijn volgende cyclus. Was dus al 2 dagen ongi toen hij zakte. Voor mijn curettage daalde mijn temp pas dag 8 van mijn cyclus..
Ik heb er heel slechte verhalen over gelezen, maar ik ben er zelf wel tevreden over. Heb 4/5 dagen voor nod getest en die was licht, maar duidelijk positief. 2 dagen later (dus 2/3 dagen voor nod) was ie al superduidelijk. De lichte versie staat in m'n album geloof ik.
ik heb de normale van matcare.. daar stat in 4 dgn voor NOD.. iemand daar ervaring mee? of zijn die over het algemeen ook zo licht?
Aylin, meid dat jij je kan inhouden! Knap hoor. Wat is dat toch met jouw en die positieve ovulatietesten ;'-) Ist een idee om anders babyboomtesten te kopen die worden niet snel donker....... maar als ik jouw testen zou hebben, zou ik toch wel heel nieuwsgierig worden hoor! liefs, loe