hey meiden van dit forum, weer ff blij geweest,maar uiteindelijk teleurgesteld. konden niet langer wachten di-avond test posi,uitgerekende datum 20 augustus(5 wkn zwanger dus). maar van korte duur, kreeg do-ochtend mk,voor de derde x achtereen met 5 wkn,jammer! (gaan nu onderzoeken of het ergens aan kan liggen), op naar de volgende keer? we weten het nog niet.
Bieps wat vreselijk. Wens je heel veel sterkte toe met het verwerken hiervan. Het is niet niks.(ik weet het). Onderzoek is zeker de moeite waard.Ook wij hebben het gedaan en bij mij kwamen er 2 dingen uit waar we gelukkig want mee kunnen dus voor ons een grote opluchting.Maar het is toch erg moeilijk om positief te zijn als je een volgende keer weer zwanger word.Je bent dan weer zo bang dat het weer fout gaat. Erg moeilijk is het.....Wens je heel veel sterkte toe. Dikke knuf!
Jeetje, vervelend zeg. Lijkt me behoorlijk frustrerend. Gelukkig gaan ze proberen uit te zoeken waar t vandaan kan komen. Sterkte en veel succes
wat een vervelende situatie meid! kan me voorstellen dat nu na weer een mk je moed in de schoenen zakt, bah! sterkte! hoop dat onderzoeken meer duidelijkheid kunnen geven voor jullie. 2009 wordt vast een vruchtbaar jaarr voor je meis, hoop voor je dat je volgend jaar zwanger mag worden en een gezond volgroeid beebje in je armen mag sluiten! liefs humm