Eerst een vaage positiefe test dol gelukkig en blij en bij onderzoek huisarts bleek test weer negatief. Dat kon betekenen op een vroege miskraam. Toch was ik al bijna twee weken overtijd en hoopte toch dat ze het mis had. Maar de testen bleven negatief en toen gebeurde het dan toch 10 september een vroege miskraam gehad. De dokter zei het komt goed. Was toch even schrikken maar geven de moed niet op. Liefs Lover
is het voor je gevoel niet makkelijker te verteren dat je cyclus gewoon nog niet helemaal in orde is, en je lichaam nog even in de war is??? dit was zo te lezen je 4e ronde? je hebt zowel thuis als bij de ha negatieve testen gehad, het kan zo zijn dat en dat lees je zo ontzettend vaak bij de meiden dat ineens de cyclus van slag is en ze veel later ongesteld worden dan ze verwacht hadden... in ieder geval veel succes met zwanger worden meid...
Ik sluit me helemaal aan bij wat smoekie al schreef. Ik heb gelezen dat je geen positieve testen hebt gehad. Ja, 1 hele vage test waar het streepje pas na een uur zichtbaar werd zoals je schreef, dat is ook een negatieve test. Wens je veel succes met zwanger worden! Groetjes Sara
Ik heb de dokter gebeld want mijn klachten waren zo hevig wat ik nooit heb gehad. Ze zei dat het duidelijk een signaal was van een miskraam zodoende. Als je de site goed volgt waren er nog een paar waar een test na een uur positief waren en nu dik zwanger zijn. Toen ik mijn test in mijn urine deed gaf hij niks aan en heb hem gelijk weg gelegt en na een uur wilde ik toch kijken wilt niet zeggen dat deze test na een uur wel positief was ik keek na een uur. Ontpille kan niet want ben al jaren niet aan de pil altijd condooms gebruikt. Maar de klachten die ik beschreef waren voor de huisarts toch een teken van miskraam en daar ben ik van uit gegaan. Ik ben nooit overtijd geweest en nooit deze klachten gehad. Dus daarom. Lover
Dan heb ik je verkeerd begrepen, had namelijk dit berichtje van je gelezen: Vandaar mijn vorige antwoord. Sterkte!