Na twee weken geklungel ben ik gisteravond toch alles kwijt geraakt. Wil jullie bedanken voor jullie reacties op mijn eerdere onderwerpen.
Hoi Melanie, Ik kan je de hand geven meid; ook ik ben gisteren ons minimensje verloren na 9 weken en 3 dagen van zwangerschap. (Topic in Zwangerschap--)tot wanneer innestelingsbloed) Heel veel sterkte meid, ik weet dus een beetje wat je meemaakt alhoewel iedereen natuurlijk anders reageert. Bij mij was er juist enige opluchting; allereerst dat mijn lichaam aan heeft gegeven dat er iets niet goed zat en door dit nu te doen ipv over 10 weken of bij de geboorte te ontdekken dat het niet goed is. En verder het feit dat mijn lichaam het zelf heeft afgedreven want ik was ontzettend bang voor een curretage. Maar het blijft gewoon verschrikkelijk omdat je wel iets in je buik hebt gehad en wat ook iets heel moois had kunnen zijn. Maar het is niet anders...... Hopelijk kom ik je binnenkort tegen met weer positieve berichten op het forum? Gr,Corinex
Goedemorgen, Wil jullie ook eerst sterkte wensen met jullie verlies. Kan het alleen maar met je eens zijn dat het inderdaad goed is dat het nu gebeurd en niet later. Had ook al een tijdje het gevoel dat het niet goed zat. Maar het verhaal blijft zo lang vaag. Vorige week echo. Was prima. Toen blaasontsteking geconstateerd. VK weet de bloedingen aan de blaasontsteking. Heb de bloedingen in totaal 2 weken gehad en dan ben je het ook wel zat. Twijfel alleen zo aan mijn eigen lijf. Heb heel wat jaartjes met mijn gezondheid geklungeld en dan wil je zo graag dat dit goed gaat. Je bent ook bang dat er dan iets mis is met je lijf. Maar daar denken we maar niet te lang over. Inderdaad kop op en we gaan weer verder en hopelijk zien we elkaar met positieve berichten terug!!!! Liefs Melanie
Jee wat ontzettend erg. Ik wil jullie laten weten dat ik met jullie meeleef. Ontzettend veel sterkte!! Veel liefs Daan
Heel veel sterkte.. wat naar dat je eerst al twee weken bloedingen had. Had je het al aan veel mensen verteld? Ik hoop dat je gauw weer zwanger wordt. liefs Messie