Dag Dames, we hebben vanmiddag een afspraak bij de gyn na 3 mislukte IUI's en ik hoop dat hij dan meer hormonen gaat voorschrijven voor een grotere slagingskans. Mijn hormoonwaardes zijn van mezelf goed, LF van 12dg. Heb tot nu alleen maar pregnyl 36 uur voor de IUI gespoten, verder niets. Wat zou hij gaan kunnen voorstellen en wat heeft het meeste effect? wil me een beetje voorbereiden
Ik gebruik Puregon en juist weer geen pregnyl. Bij mij is alles in orde, gebruik de Puregon in een lage dosering om 2 follikels te ontwikkelen ipv 1. De pregnyl heeft bij mij geen zin aangezien ik een goede eisprong heb, en de ovu-testjes goed hun werk doen. De 1e 3 IUI's ook zonder hormoon. De 4e IUI met hormoon, 2 mooie follikels de 9e dag na menstruatie. Nu de 5e IUI, helaas 1 follikel links (en allemaal kleintjes rechts)...wel een grotere dan de grootste van de 4e IUI .
Okè , ja dat zou bij mij dus ook nog kunnen, heb ook een goede ei-sprong van mezelf. Nou hopen dat het ene goede eitje dan een mooi bevrucht eitje bij je wordt veel succes!
Ik had altijd een okeeje eispring van mezelf, maar heb bij al mn iui's vanaf het begin toch puregon en pregnyl gespoten. Ons ZH doet dit omdat de kansen op succes dan net iets groter zijn in geval van geen mannelijke factor of onverklaarde verminderde vruchtbaarheid. Het idee van puregon spuiten is volgens mij met name dat je dan wat meet follies aanmaakt en de kansen per keer daarom wat hoger liggen. Veel succes, hopelijk mag je ook hormonen spuiten!!
Nou , we zijn geweest en het wordt inderdaad zoals julie beiden ook hebben( gehad) net recept weggebracht voor de puregon en uitleg gekregen van het spuiten, ga morgenavond beginnen( als hopelijk het recept morgen bij de apotheek binnen is) Nogmaals bedankt voor jullie reactie
Mooi dat je mag beginnen met spuiten. Ik hoop van harte dat het jou net zoeveel geluk gaat brengen als het mij deed! Suc6!!