Hoi! Hoe lang hebben jullie na de miskraam nog last gehad van bruinverlies? Bij mij was het bloeden na 5 dagen gestopt en verloor daarna af en toe een beetje bruin spul. Dit was na een paar dagen ook gestopt, maar nu verlies ik weer steeds vaker wat bruins, terwijl het al 5,5 week geleden is! Zwangerschapstest heb ik 3 weken na de mk gedaan en die was helemaal negatief... Op de echo zagen we 1 week na de mk trouwens dat ik helemaal schoon was. Ik weet gewoon niet wat ik hier nu weer van moet denken Heb ook nog steeds geen eisprong gehad!! (zie ik aan m'n temperatuur) Zwangerschapstest heb ik 3 weken later gedaan en die was helemaal negatief... Hebben jullie hier ook last van?
Hoi Nijntje, Ik heb op dag 29 na mijn curettage vier dagen last gehad van bruin verlies. Het was niet heel erg veel wat ik per dag verloor. Omdat het in lijn lag met mijn cyclus voor de mk, zag ik het als mijn eerste menstruatie. Echter 1,5 week later heb ik weer wat bloedverlies gehad. Dit was nu meer rood, maar duurde maar een halve dag. Ik denk dat je lijf gewoon een beetje van slag is en herstellende van de mk. Ik denk dat ik afgelopen cyclus ook geen eisprong heb gehad. Ik teste na ruim 4 wk pas negatief en daarop volgde de 4 dagen bruin verlies. Sterkte!
Ok dus jij hebt daarna ook nog wel wat bruinverlies gehad. Maar jeetje geen eisprong na je mk, wist niet dat dat ook nog kon! Hebben nog meer meiden last gehad van bruinverlies? En duurde jullie cyclus ook lang? Oeps zie nu ook dat ik 1 zin dubbel heb getypt! Wilde de zin over de zwangerschapstest weghalen en ergens anders neerzetten, maar heb 'm dus laten staan en nu is ie dubbel.