Hallo, Nou de baby ligt op dit moment nog in stuit. Ze gaan het ook niet draaien omdat ik bij de eerste een spoed keizersnede heb gehad. Als dit kindje aan de grote kant zo worden/zijn, dan zou ik weer een keizersnede krijgen maar dat is dit keer niet het geval. Ik had dus een hele grote kans om gewoon te bevallen. Maar nu ligt het dus nog ik stuit, en dan is er volgens de gynecoloog geen twijfel. Dan wordt het gewoon weer een keizersnede. Ik ben morgen 35 weken, het blijft dus nog even spannend.!!!
Oef, das zeker spannend zeg! Hier ook een spoedks bij de eerste gehad waarna nu dus een dreigende ks (door de omstandigheden van toen). Ons kuikentje ligt ook graag in stuit maar kan nog draaien (en doet dit dus ook af en toe...heel fijn). Bij een blijvende stuit kan ik gewoon bevallen idd ook wel op mijn buik schrijven. Ik hoop dat je spruit nog draait en je gewoon mag bevallen, als je dit zelf het liefste zou willen natuurlijk. Heel veel succes met je laatst loodjes! Elmo
Hoi hoi Mijn eerste lag ook in een stuit:x hoop dat mijn tweede nu wel gewoon met hoofdje beneden lig anders kan ik een gewone bevalling ook op me buik schrijven. Ben nu 20 weken en een dag dus is erg spannend allemaal, En voor de andere dames hoop dat je spruit nog gaat draaien anders zit er niks anders op dan een tweede keizersnede:x s66
Hier ligt baby ook in een stuit en al weken geen gedraai gevoeld hoor, dus heb er een hard hoofd in of dat nog wel gaat gebeuren... voel elke keer wel getrappel onderin en gefriemel bovenin, en het hoofdje iets aan de rechter kant van mijn navel, net daarboven, maar voel geen draaipogingen