Geen ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kaatje85, 25 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.Nou volgens de banner heb ik vandaag mijn vruchtbaarste dag maar gister gaf de ovulatietest nog steeds geen streepje aan.moet zo nog ff een keer testen.. kan het ook zijn dat ik wel een eisprong heb maar te weinig hormonen aanmaak die opgepikt worden door dat ding?Had gisteravond wel steken links onder in mijn buik wat ik altijd rond de eisprong voel, en ben ook misselijk.zou dus wel kunnen...Hoop dat er toch een ei zit..... Kussies kaatje

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de banner gaat gewoon uit van ongeveer 14 dagen ,dat was bij mij ook zo maar volgens FF had ik vorige maand me ei op dag 17 dus dan zou je zeggen dan klopte de banner ook niet.
    zou gewoon nog een aantal dagen door testen wie weet heb je ook wel een late ei

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    [
    ik weet niet wanneer je bent begonnen met testen maar aan je banner te zien heb je een cyclusduur van 32 dagen en dan zou je moeten beginnen met testen op dag 14 van je cyclus, dus 2 dingen of je eisprong is al geweest (weet niet hoelang je al gestopt bent met de pil) en heb je deze gemist, of je eisprong moet zich nog aandienen, en dan moet je vanaf het moment dat je denkt je eisprong gehad te hebben 1-2 dagen na een positieve ovulatie test, 14 dgn verder tellen dat is dan je nod....

het zou ook maar zo kunnen dat je te vroeg getest hebt, en je vanavond wel een positieve test hebt, of morgen....

dat jij gisteren steken had kan heel goed je eisprong zijn die al geweest is en dat dat de reden is dat je nu negatief test....

maar 1 ding, teveel vrouwen gaan teveel van een cyclusbanner uit terwijl elke vrouw weer anders is, en het vaker anders is dan de cyclusbanner aangeeft....

groetjes

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi. ja klopt.heb een cyclus van 32 dagen en ben op dag 14 begonnen met testen. Ben in alpril 2005 gestopt met de pil en slik sinds maart clomid maar dat mocht ik deze maand niet gebruiken ivm een cyste.Mijn vriend zag net die banner en wou gelijk gaan klussen,dus ik eerst ff testen..negatief.nou mijn zin was gelijk weg :cry: Heb echt mijn dag niet en dan moet ik zo ook nog naar de bank terwijl ik op het moment alleen maar zin heb om mijn bed in te kruipen en te janken.. om gek van te worden. Kussies

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    je moet je zelf niet gek gaan maken,wie weet komt je ei nog of hij is al geweest dat je misschien al zwanger bent,als je je zelf zo gek maakt kan je denk ik beter je banner verwijderen.
    mocht het deze maand niet raak zijn probeer dan is elke ochtend voor dat je je bed uit stapt te tempen wie weet word je daar wijzer van.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja dat weet k ook wel maar af en toe heb je van die dipjes he.zeker met dit warme weer en korte nachten... ff uithuilen lucht op en dan kunnen we er weer even tegenaan haha. Kussies

7. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik weet niet welke ovulatietesten je hebt en of je andere keren wel positieve ovulatietesten hebt gehad.
    Bij mij worden de ovulatietesten niet knal positief en toen ik zwanger werd van onze 1e, toen heb ik geen positieven ovulatietest gehad en toch zwanger.
    Dus ook ovulatietesten zeggen niet alles.
    Ik zou maar gewoon doorgaan met klussen en je zin niet laten afhangen van testen of banners.
    Succes meid!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi.gebruik ovulatietesten besteld via de online shop. dit is de eerste maand dat ik ovulatietesten gebruik.. Vanavond weer met frisse zin klussen.hebben ook wat te vieren.hebben net onze hypotheek afgesloten want we gaan ons huis kopen.Bedankt voor het luisterend oor.Kussies Kaatje

Deel Deze Pagina