Kan ook niet anders dan dat je toch even zwanger bent geweest meid. Veel sterkte en ook een dikke knuf van mij
k.. meid, dit zijn altijd van die rot dingen waarvan je ff niet weet wat je ermee aan moet of wat te zeggen... sterkte in ieder geval meid
Snap nu waarschijn ook waarom ik mijn ei op dag 17 had ipv 14..cyclus was gewoon langer deze maand.. Snap dan alleen de gevoelens en de testen niet...
ik heb dan wel niet je andere bericht gelezen waarin je ook je foto's liet zien maar heb je voor je nod getest? er zijn tenslotte testen waarmee je al 4 dgn voor je nod kan testen, vaak is het wel zo met deze testen dat men toch blijft aanraden te wachten tot na de nod omdat deze al zo vroeg hcg waarnemen en men (later) toch ongesteld worden omdat er tijdens de innesteling iets niet goed is gegaan waardoor men toch weer ongesteld wordt, er zijn veel vrouwen die niet eens wisten dat hun eicel bevrucht was omdat ze , zij het soms later dan normaal toch ongesteld werden... dat is de enige reden die ik kan bedenken dat je positief getest hebt...weet niet of je het gelezen hebt, maar ik had ook 2x posi en 2x negatief... wat je gevoelens betreft, het zit vaak ook bij ons tussen de oren omdat je bepaalde dingen zo graag wilt houd je lichaam je gewoon voor de gek... succes meid
Hoihoi britt...arme lieverd toch! Wat een verwarring en wat een telleurstelling... Je had een positieve test toch? Ik denk dat je diep in je hartje de testen en de gevoelens wel weet,lieverd... Heel veel sterkte en een hele warme welgemeende knuffel!
Zou kunnen..ik heb op de dag zelf een test gedaan..die twee ervoor waren allebei negatief.. 17 - 18 - 19 + 20 + 21 - en + 22 licht + 24 vanochtend werd ik wakker en toen was die verschrikkelijke pijn aan mijn borsten plots weg. om 8u temp 36.8 en ben gewoon weer in slaap gevallen en om 10u geloof ik 37.04 Bij plassen erg troebel... Waar heb jij het staan over testen Smoekie
Je hebt vanmorgen nog wel een testje gedaan die negatief aangaf dacht ik te lezen? Ik wil je niet nog meer verdrietig maken meis...ik wil je alleen een beetje meer duidelijkheid geven.. Verdwijnen van zwangerschaps sympthomen wijst op een miskraam... Heel veel sterkte en liefs meis
Jeemig meis... kom net uit mijn werk en lees je verhaal. Wat vreselijk... heel erg veel sterkte meis.. Knuf en veel liefs Dreamy
Lieve Britt, Ik lees net je berichtje..... Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.... Heel veel sterkte en liefs. dikke knuffels
Lieve Brit1, wat een vreselijk bericht om te lezen zeg! Ik volgde je berichtjes al een tijdje op dit forum en vind dit echt een flinke domper voor jullie. Waarschijnlijk heb je idd een vroege miskraam gehad, wat de meiden bovenstaand ook al zeiden. Rust maar lekker uit en neem je tijd. Je weet dat je hier altijd terecht kan voor de nodige steun en toeverlaat. Sterkte meid!! en veel liefs van Zonnestraal
Ik heb vanmiddag idd een test gedaan. Had in een glas geplast en dat zag er heel troebel uit..Een digitest erin gedaan en toen wachten en ik dacht he he nu kan hij eidelijk zien wat ik steeds voel en heb gezien......en toen....NEGATIEF dus ik afvegen en bloed... Nogmaals ik heb erg veel aan jullie lieve berichtjes. Schrijf t heerlijk van me af...lucht op Liefs Britt
Hoe is je mannetje dr nu onder Britt? En schrijf maar lekker van je af hoor!! We slepen je er wel doorheen!!
Britt leesnet pas je bericht. Wat vreselijk meid.. Dikke knuffel en zet op he.. op naar de volgende ronde
Hij had toch ook steeds meer het gevoel van vader worden en wil ook heel graag gewoon doorgaan. Hij had ook tranen in zijn ogen.. Gaat nu goed.. We gaan gewoon door... Liefs Britt
He meis, ik las net je berichtje. Vreselijk naar voor je meid, ik ken het gevoel van het zwanger zijn en met een dag of 7 had ik ook een mk. Mijn testjes waren ook heel erg vaag allemaal, ik heb er toen ook een stuk of 5 gedaan! Sterkte meis en ik hoop dat het de volgende ronde raak is voor jullie.