Ik ben 36 weken zwanger, vannacht 2 x wakker geworden van de krampen in buik en rug. ( menstruatiekrampen. Ook een rommelde buik met geluiden. Nu af en toe een beetje krampen niet zo pijnlijk. ZOu het door kunnen zetten of is dit normaal rond deze tijd??
We zijn bijna even Het is opzich niet raar wat je allemaal voelt rond dit termijn. Ik denk dat het meer met de voorbereiding te maken heeft dan dat het echt door gaat zetten, maar ook dat kan bij jou natuurlijk ook het geval zijn.
Hier net zo. Ook dat rommelende geluid in m'n buik. Volgens mij zijn voorweeen vaak s nachts, maar wie weet zet het al door het kan natuurlijk!
Het zelfde gehad gisteravond en vannacht, geloof niet dat hier al wat begonnen is, zal wel voorweeen weer zijn.
heb dat ook gehad vanaf 37 weken. elke dag of nacht. toch pas bevallen met 41+4. frustrerend want je denkt steeds dat t wel eerder komt.
Hier toevallig ook vannacht wakker geworden door de krampen.. Echt het gevoel van menstruatiekrampen.. Vandaag de hele dag rustig geweest.. Ben eens benieuwd wat het vannacht gaat geven
ik heb het ook gehad, ook voorweeen. Gelukkig niet iedere dag en niet heel heftig Bij mij begon het wel al vanaf week 33/34 met ongi gevoel en wat krampjes. Ben bevallen met 39 wk en 4 dg